2014年3月10日 星期一

[輕鬆入廚]。檸檬蜜糖雞翼 (附食譜)

嘩啦啦 ! 見Fb很多朋友快樂洗版話gigi姐的節目檸檬雞翼 很開心呢 可惜我收看不到該節目 但家中冰格長時間放有一大包 (半包米咁大) 雞翼 十分方便 也因為鄰居自家種檸檬超新鮮 前日又在whole food買了草裙小島自家出品蜜糖 三樣材料齊備 可以開工呢

其實我也不是第一次做檸檬蜜糖雞翼呢 有百花齊放般的食譜也很開心 可以參考不同網友的做法 以下是我常用的簡單輕鬆做法喔


大家有興趣收看最新<草裙小島>生活分享及稍後的<泰國>地道生活點滴 

可以加入katie Facebook 群組 -->> katie kitchen。katie world。群組



檸檬蜜糖雞翼

啖啖汁 外皮有蜜糖甜甜味 包著點點檸檬酸味 超捧喔 連伯公公也食到唧唧聲呢!

材料 ***** [2人份量 7隻雞翼或雞小脾]

雞翼7-8隻
檸檬3片
蜜糖1湯匙 [隨喜好加減]

因為無去唐人街買老抽 所以色水較淺呢

邊煎邊香味撲出 連住隔離的aunty都嗅到哦 !

輕鬆簡單食譜 *****

1. 雞翼解凍,沖洗,用廚房紙/妙布印乾水份,加生抽、糖、鹽、雞粉、胡椒粉、少許老抽、蔥及一片檸檬醃約2小時或以上 (汁留用)
2. 燒熱油鑊,將雞翼(雞皮向鑊)中火煎香(蔥丟去)兩邊,再加入一片鮮檸檬及汁快炒,加2-3茶匙水煎至雞翼熟透,最後塗蜜糖於雞翼上細火煎半分鐘即成,可切小片檸檬片作裝飾

溫馨小貼士 *****

1. 以檸檬沖洗或浸雞翼可去雪味,以溫水沖洗雞翼可去血水及雞皮毛
2. 加入薑/蔥醃雞翼也可保持雞翼鮮味
3. 先以中大火煎香雞翼兩邊,後轉細火煎,讓其熟透
4. 過度煮蜜糖易變酸,最後加蜜糖讓蜜糖補留味道

看這支夏威夷蜜糖熊熊包裝多可愛呢^^

>>>>>>>>>>>
yeah 從三藩市帶來的sourdough 包包 看我多用心切靚靚呢 哈 超好味 

嚴重[中酸包毒]呢

這個turtle 夠可愛 點解我在三藩市機場看不到呢 天啊!

最近愛上沙律! 看我多瘋狂 在whole food 夾了很多健康及我至愛的食物喔!! 

有南瓜, beet, sweet potato, potato salad, 西蘭花等。。。。好好味呀



                                                               


沒有留言:

張貼留言