2014年3月11日 星期二

「他約我去迪士尼」。加洲 Part III (最終回)

yeah [鼓掌] 文章來到part III 最終回 又點少得美美又令人期待的煙花表演呢 哈哈 在迪士尼也不算買了很多東西 主因是LA只是我首站。。行李箱已滿滿。。其次是產品不是話好特色呢 哈 也好 慳點金錢 不買不買還是用了$60-70 美金呢 哈哈



大家有興趣收看最新<草裙小島>生活分享及稍後的<泰國>地道生活點滴 

可以加入katie Facebook 群組 -->> katie kitchen。katie world。群組



「他約我去迪士尼」。加洲 Part III (最終回)


        最終還是忍不到手 第一次來點都要買番張相留個紀念吧 ^^


走到Condor Flats區

見到不是太長人龍喔。。決定6:30pm巡遊前排隊玩埋 雖然不太知玩什麽 哈

Socarin over california 

嘩 是我喜歡的「坐車車」<-- 我稱之為

原來是180度帶我遊加洲 好正呀 好似真的身在風景區內呢

玩完 急急腳走回迪士尼樂園 !!! 看巡遊

期間經歴了忘記帶電話叉電機 

。。。

電話只得7% 要急急衝入locker 比$2叉電嚁 

幸好還有相機








再走入商店行下 一場來到 買了一隻膠碟 哈



再去食個快手快腳晚餐

快餐不可要求太多呢 $1X元
蕃茄意粉

煙花好似8點先放 見仲有時間 去埋坐船船 同香港差不多呢 但LA無小火山

去沖曬相片

買了2張 哈哈 好喜歡哦

yeah 在城堡前看煙花

很開心呢

yeah first visit襟章! 



最後也買了你們回家去哦 哈哈

美國大街 下次見呢

再見迪士尼 下次再見

只是買了少許呢。。。。因為LA才是我第一站 加上行李滿滿 鳴鳴。。

茶葉連罐、2014水球 2個pins 4個一pack夾夾(諗住返新工用) 2張立體postcard 公主畫冊(送小表妹) 膠碟 米奇脆脆餅 2張相

>>>>>>>

加不到連結。。。鳴鳴。。。。所以part I & part II 大家要自行click [失望]







沒有留言:

張貼留言