2014年3月20日 星期四

[夢幻迪士尼酒店2日1夜之旅]。Aulani Disney Resort。Hawaii (13-14/3/2014) part III最終回

終於要來到最終回呢。。。實在太多相片想同大家分享吧 我的所謂遊記太多了。。鳴鳴。。2月mainland本土遊也只是寫了迪士尼LA。。。還有拉斯維加斯 大峽谷 雪山 滑雪 舊金山。。等著我。。。唉。。。我真的要努力點呢


大家有興趣收看即時<草裙小島>生活分享及稍後的<泰國>地道生活點滴 

可以加入katie Facebook 群組-> katie kitchen。katie world。群組



[夢幻迪士尼酒店2日1夜之旅]。Aulani Disney Resort。Hawaii (13-14/3/2014) part III最終回

好似集郵咁。。。哈哈 每次見到公仔們也不放過機會拍拍照 因為在香港迪士尼要大排長龍。。。所以在這兒影番夠本吧 ^^

book了8:00am食早餐。。看我都未訓覺咁就要影相。。一入場這張相是職員為每位人客影的 
當然之後問你買與否啦

早餐時段7:00-11:00am 全天候高飛同米妮不停會走埋黎 任影!

早餐食物也很豐富 

當然不少得米奇夾餅啦 哈


round 1 

round 2

round 3

round 4 

很多小朋友們食早餐

迪士尼當然有安排活動給小朋友啦 哈

米妮帶著小朋友周圍走 玩樂器

同高飛𣛟枱腳 哈哈

又同米妮抱抱 哈

看 公仔們很買力周圍走呢

早餐 : 成人 $32 
買相片 $30
(加小費)

$80USD

再去store 購物

米妮公仔很可愛 條裙是夏威夷版獨家的 同影相的一樣 太可愛了
反而史迪仔只有花花。。

所以最後決定買米妮回家 $25

這個米奇tote bag我想了一晚 前一天到來已攞起手很喜歡 

見到label寫上Aulani disney resort 想應該是這兒獨家掛。。

最後也買了 哈 $30 

回香港夏天到迪士尼玩時可以出場呢

這2條滑梯我玩了很多次 排隊人數不是太多 又好玩 

不停上上落落

當人們差不多到時 左邊的所謂火山就會發聲及噴水呢 哈

另一條不用水泡的 我也覺得相當刺激呢

一滑下來就全黑的洞內 速度也十足 一到達就整個人衝向水底呢 ! 

下午我再去另一邊發掘

原來泳池也有成4-5個 另一邊還有小食店


又買了西湯 周打海鮮湯 美味

坐在沙灘椅上慢慢嘆 很寫意呢

我真的忍不住了!!!! 

一人獨食shave ice ! 今次加強版 加埋milk topping $5.75 

太太幸福了 !!! 

雖知我在香港是極少 極少會食雪糕同冰冰

今天天氣沒有大放晴呢

又在路上與米妮相遇上 只有3-4人排隊

我又不放過機會呢 哈

可惜。。。最終未能與donald BB影相 [失望] 

年尾返黎希望可以去多次resort 補番影吧 哈哈

日落美影

很多日本愛在夏威夷結婚 所以靚靚教堂又點少得呢

可愛史迪仔

今次大收獲 在store買了 $90

米妮公仔 2張postcard tote bag 貼紙 scrapbook 一本 (想將所有在這兒拍的相片放入scrapbook內) 
多無聊的我呢

還有早餐時買的相片 
一張大相 4張細相

對於今次2日1夜的迪士尼渡假活動十分滿意 也覺得很好玩

當然還有很多相片及渡假區內很多設施未能一一在此分享 

大家可以到aulani disney resort 網址看看呢

http://resorts.disney.go.com/aulani-hawaii-resort/

明天預告 : 食譜




沒有留言:

張貼留言