2013年9月2日 星期一

我懷念的。從新出發。起步點

鳴鳴。。本來想在yahoo blog出最後一章「遺作」且建立新地址。。點知不可以再新增文章了>.< 即是話我會同一些blogger朋友仔正式失散了。。(無言中) 幸好 昨晚努力為這裹裝修 背景也同從前的一模一樣子 總令我有點點甜及開懷呢 以後的日子要多多指教呢 這兒實在太複雜啦 ! (只是我太蠢呢)

這兩天有件小事呢 等待著我的「郵包禮物」(等待的滋味的確苦又漫長呢) 好擔心寄失呀 計過日子 應該上星期五或今天會收到 !! 心急到我睡不好呢 希望不會寄失或被人搶走了啦 !!!!

yahoo blog已成為歴史。。。讓我用以下相片作好好回憶及記錄吧





















為了催眠自己「換湯不換藥」。。我決定繼續用舊的桌布背景 !

























在yahoo blog共有1042篇文章 自2009年開始就愛上以文字同大家分享 雖然收看人數不多 但這不重要呢



















想不到還未趕及同大家道別 這篇已是最後一篇呢 ~~ 鳴鳴



















幸好 新的也不錯呢 只是未適應運作



















生活也要開開心心繼續下去呢 前前天到又一城街街與近期大熱的飛機影相呢


各位 大家要加油

10 則留言:

  1. katie 你好!我係心小妹,大家都係摸索緊這個blogspot!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀心小妹 好彩大家無失散咋 !!

      刪除
  2. 等我放底條腳毛響度先..hehe
    我搵唔到自定背景個制響邊呀,wowo..

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好mary 初時用的確不太習慣呢 大家加油呀

      刪除
  3. 妳都整到個新blog同以前一樣喎!

    為了方便留言,取消驗證如下 :
    設定 ~ 下兩欄有 ~ 文章和留言 ~ 顯示字詞驗證 ~ 設成 ~ 否 ~ 回右上方按 ~儲存設定

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係個不能變動太多的人呢... 所以將新地方裝修到好似舊的一樣子 很有安全感呢 ^^ 大家繼續加油呀

      刪除
  4. 其實呢邊UPLOAD相同埋寫野都好似比yahoo快同穩定。但有好多setting 我都唔明點解,有好多說明,但係無論我睇英文,中文,定係日文,都唔知D help 說明講咩... T_T
    一起摸索吧! 加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得好似快一點呢 同意你話好多setting我都唔明白.. 但可以用inbox chat都幾好 大家一起加油 !沒有失散太好了

      刪除