2013年9月16日 星期一

港式好滋味。足料簡易碗仔翅 (附食譜)

周六及周日留在家中好好休息 但我的「懶煮症」太嚴重了 昨天決定不再浪費時間 即時翻開食譜 想想煮什麽簡單又快的好煮意呢 ! 參考了基絲汀的<簡易食譜>做了碗仔翅 大愛 第一次做就大成功 好味呢! 今天即在此與大家齊齊分享呢 希望大家喜歡 這次是加足料

昨天研究亞虎的備份。。。但為何8個file也是相片>.< 幸好也感謝<點煮網>協助儲存呢 他們有心又快手 一個多小時就send mail話完成呢 大愛! 又有電腦高手的網友留言有程式可以將所有文章倒入google blog! 嘩 那麽複雜的事 我還是要請個大隻男協助吧! 哈哈

我的左腳瘀血開始散了少許 但仍未能太大用力走動呢 ! 感謝大家的關心 令我倍感窩心呢

港式好滋味。足料簡易碗仔翅

我還加了紅蘿蔔絲 令深啡色的碗仔翅顏色更豐富呢 ^^

材料簡單又豐富! 有紅蘿蔔絲、雞絲、雲耳絲、冬菇絲、粉絲及雞湯呢

做法 *****
1/. 將冬菇浸過夜榨乾水份去蒂切絲、紅蘿蔔切絲、雲耳浸水一會發開後氽水榨乾水份切絲,粉絲浸軟身榨乾水份備用、雞肉蒸熟用手撕成絲(因我前一晚做節蒸雞 做這菜時撕成絲即可)
2/. 將2盒雞湯及2盒水倒入煲中加熱至滾起,中火加入雞絲、冬菇絲、紅蘿蔔絲、雲耳絲煮至大滾,最後加入粉絲一包
3/. 加入麻油、鹽、胡椒粉、老抽(加色) 調味
4/. 再煮3分鐘後,以馬碲粉水埋茨汁,快手將一隻雞蛋汁倒入攪勻關火即成

溫馨小貼士 *****
1/. 用馬蹄粉水埋茨令湯水更透明,若沒有,以生粉水埋茨也可
2/. 雲耳氽水更爽口及去除生味

瘀血開始散呢 要快點好番呢 ^^



沒有留言:

張貼留言