2013年9月1日 星期日

9月。從新出發。katie world。katie kitchen開動

鳴鳴。。要重新適應新的版面。。對我來說十分困難呢 (可憐中) 但今晚我竟然十萬個精神處理下。。(說真的 很不捨得舊的!) 但真的很想在未來的日子繼續給予自己一個平台分享生活事呢 !! 我要加油 幸好 總算將舊的背景圖copy到此 很有親切感呢 至於profile pic 換了新的嘜頭 (靚樣) 哈哈

我會好好練習這個新的版面呢





























6 則留言:

  1. 仲未知點喺雅虎搬走舊嗰啲 Blog !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔識呀。。。。要請教朋友仔幫手呢 !!! 但我見個個都搬到呢到 ! 一下子好難學呢

      刪除
  2. 攪到個頭出煙喇....
    hehe...你個靚樣一睇就認到喇....

    回覆刪除
  3. 好開心在此又見到大家 好彩大家無失散咋 !!

    回覆刪除
  4. 我都玩咗幾日叫做基本嘅都 set倒 , add oil 呀 ^_*

    回覆刪除
  5. 我玩左一日 幸好都叫做set到 但仍需努力呢

    回覆刪除