2013年12月26日 星期四

平安夜快樂。BBQ大餐

各位 聖誕快樂呀 草裙小島今天才是聖誕節哦 ^^ 昨天預告今天文章是冬至夜 但插隊來個平安夜先 哈哈 今朝一早到aunty家 天啊!! 聖誕禮物很多哦 咁大個女第一次收到咁多聖誕禮物 不停咁拆 很開心呢 謝謝這兒每位家人寵錫我呀 個個也對我很好呢 (感動淚眼)

為大家送上昨天平安夜的BBQ大餐 在我的家舉行吧

平安夜快樂。BBQ大餐

加了少許裝飾的聖誕相片很可愛呢 又放在Fb向大家說聲merry christmas ^o^

昨天午餐又食lau lau 真的很好味哦!!!!!! taro leaves 淋淋又入味!!! 加點蔬菜 健康滿分

食飽飽就要開工 !! 平時uncle負責的密密燒 由我幫幫手呢

還切好一件件 我至愛切食物呢 看切得多麽整齊呢 嘩哈哈

燒了雞扒 牛扒 腸仔 全部也是我至愛呢

aunty帶來的沙律很美味 我下次要學做呀 !!! 加了strawberry & kiwi 合桃 我食不停呢

還有生果拼盆呢

還點少得蛋糕 這個桃味蛋糕又不錯 至少我食了2啖 哈哈

明天預告 : 冬至夜?? 聖誕拆禮物??? 出哪一篇文章好呢 (頭痛哦) 

各位 聖誕快樂呀

沒有留言:

張貼留言