2010年11月7日 星期日

我的小禮物

dears all,

     我的小禮物 --------- katie肖像印仔一個 !!!!!

   
wowowww !! 呢個小驚喜係我將會做part-time既未來老闆送比我既 哈哈 *** 

哈哈,其實本來老闆只係話有野送比我,但係比我一估就估中添 ~~ (只係因為我早前叫老闆幫我design個肖像公仔,因為我想整一張Thank you 咭送比我前公司既上司,咁啱老闆都係幫我前公司做design,哈哈

  
 所以就順利成章咁整埋個logo,但最搞笑係好似特突畫到我雙眼大到 ........ 就快跌落黎咁 ~~~ 

不過,咁有心送比我,我當然十分之滿意,畫到我比真人得意咁多!!! 

   
不過個印仔實際用途係咩,我都未係好諗到,唯有係我print出黎既notes 上印下,過下癮啦 哈哈

 ** 琴日未買到粟子蓉,所以今日諗住開工整朱古力蛋糕 **

k



沒有留言:

張貼留言