2010年11月28日 星期日

B仔開倉記

dears all,

    B仔開倉記

   

唉 .... 真失禮 .... 呢個shopping記好似已經係12/11/2010發生既事啦 !!! 咁啱我朋友攞到張agnes B既2折既開倉invitation card !! (對我黎講都唔係新鮮事 早係3年前我已經去過,不過開倉大家都知唔會係街鋪買到既靚貨啦 !!) 

今次係臨急朋友晚上好夜call我問我第二日去唔去 ... 本來都唔多想去 ... 因為仲要趕功課 ... @@ 最終我當然又抵檔唔住「減價」既誘惑啦 !! 結果又去敗家 ~~~ 

呢次我好克制 .... 只係買左少少咁啦 ~~~ 自己共買左1千元左右 ... 仲幫寶寶入埋貨添 哈哈 !!!! 

   
係呢個灣仔XXX 中心搞 (.... 其實我忘記左係邊 哈哈 ~~) 由2:00pm 開始 ... 本來諗住1個小時左右KO呢到 ........

最終搞到5:30pm先走 ........ @@ 因為朋友仔要試褲 我又試埋一份 ... 但當然唔太fit我啦 .... 

幫好朋友carman 買多個貨,順便係灣仔地鐵站到比埋佢 (因為佢係中環返工)...

  

呢次都算辛苦 @@@@@ 攞住重到C既3大袋貨係灣仔行 ... 本來都辛苦 ... 加上
「我真係接受唔到」人多...........

唉 !! 對於我呢個「郊區人」黎講,我相信我無咩可能可以接受到係呢區返工 (雖然我好恨著OL look返寫字樓) 人多到我頭暈眼花 ~~~~ 

登 !! 登 !! 登登 ~~ 係咪好想知我買左的咩呢 ??????



哈哈 ~~



   
一個方便返學既袋 原價千多 ... 家下2折後 ... $2XX 左右 ~~~ 平到你唔信 +上都幾新... 唔會因為開倉而爛容容咁款 !! 

   
同埋我鐘意呢個夠曬低調既logo 哈哈 只係係袋側邊 !! 呢個size好好 可以袋埋我的file同書 !!!!!!!! 

另外,買埋呢個好lowB既袋 

   
哈哈 本來爭扎緊買唔買埋呢個好 .... 不過連我朋友仔都話好襯  (佢話夠lowB哦) 見到個士多啤𠼝頭紅噹噹最啱我 ... >.,< 都唔知係讚我定笑我 ~~.. 所以買埋佢返屋企 都只不過係 $2XX左右 哈哈 !!! 

跟住再買多個送比k媽咪

   
k媽咪都好鐘意呢個咁簡單既款 !!! (因為上次買比佢果的又唔多鐘意 ~~) 今次佢開心番luuuuuu 加上佢平時又唔太鐘意攞我的袋 (佢話攞我個LV,人地會話佢買A貨 哈哈)

至於衫 ... 前一天已經比人買到7788 ... 所以只係揀左

   
呢件baby blue 既衛衣,不過幾時著 ???? 去旅行掛 .... 呢件 $100 劃一價 !!

   
呢件咁普通既
紅色背心 .... 點解要買 ?????? 因為我習慣要買件新衫,仲要係紅色返泰國同婆婆過生日,婆婆老人家鐘意紅色 ....... 平時我著黑色 ... 婆婆都唔太like ^^ 

 另外,仲買左的accessaries 不過因為送比朋友,所以唔方便post 出黎比大家睇,我只係買左個散銀包比自己 !! 

   
見佢唔係薄身款,可以放到多的散銀,加上的的骰骰,啱曬我 !!

   
 
 其實,坦白講,對於咁多野揀 ... 咁多款式 ... 我反宜唔知點入手好 ... 會好迷惘 ..
今日入去唔算話多人到迫到C咁攞唔到衫,所以我都有左揀右揀下,但無咩我既細size !!!

 平時我都有買開B仔 (其實即係agnes B,不過我地簡單的叫法) 既衫,特別係t-shirt 同斯文衫,因為無咩款揀,唔使煩腦,我家中淨係呢個brand既t-shirt都超過半打 ..... 大家見我旅行成日著就知 哈哈 !! 反而sport line少買的 .. 因為的cutting 好似無咁fit我 ... 所以幾年前買過一次後 ... 就無咩買luuuuu 

 不過,近期sport line有好大進步,的款多樣化左,所以,我都多左入去,加上個價錢都合理 !! 

   每次買衫都鐘意sales 幫我揀 ... 幫我襯埋 .. .或者買指定brand出款少既 .. 咁就無煩腦,另一原因係我無咩fashion 襯衫天份 ... 靠自己我怕襯到9唔搭8 比人笑 哈哈 !! 本來想post 埋我的

 ** 食左2日藥 !! 好好彩 我好番好多 ..... !!! 太感謝上天 !!! ** 


k



沒有留言:

張貼留言