2010年11月11日 星期四

小蛋糕



     小蛋糕

    

    
呢個係上星期 一個晚上焗既 
 ...... 因為心血來潮想為我呢個咁可愛既 
「鴨仔」紙模開光 哈哈

咁就焗左呢個原味小蛋糕仔 !!!!!

    
    
我每次係citysuper 望到呢幾款baking cups 都係雙眼發光
 !!!!! 實在頂唔住佢地咁可愛 ^^ 

但唔知係我整法既問題,定還是係個紙模好薄身 ......... ?? 我心目中係想厚身少少,無咁透明既感覺 ~~~~~~~~ 我都有好lowB咁諗住 --> 不如用2個鴨仔紙模,咁咪可以厚身的,無咁透,咁樣見個鴨仔公仔都會清楚D ~~~~~ 哈哈 (下次試下先 ^^)

預備工作 *****
1/. 先將粉類過篩
2/. 預熱焗爐 170度
3/. 雞蛋放置室溫回暖
4/. 準備模具

材料 *****
1/. 蛋白 .................. 2隻
2/. 蛋王 ................. 2隻
3/. 糖粉 ................. 45g
4/. 低粉 ................. 40g
5/. 無鹽牛油溶液 .. 18g
6/. 呍利嗱油 ..........  2滴

做法 *****
1/. 先用打蛋器高速打撥蛋白至企身,期間分3次下糖粉
2/. 加入蛋王用膠刮刮至成淡王色
3/. 加入已過篩之低粉,再用膠刮刮均
4/. 最後加入牛油溶液及呍利嗱油,再刮均
5/. 倒入模具,放入160度焗爐,焗15-20分鐘,即成

    
 有時我都會落少少泡打粉,咁樣的蛋糕就會厚身少少,不過今次就無落 ... 

    

我就快頂唔住我個焗爐嫁啦 !!!!!!!!!!!!!!!! 總係覺得的焗光好唔平均 ... 下下要望實個焗火好麻煩 ....... 唉 ....... 所以搞到2底有唔同顏色咁囉 !!! 

 ** 其實本來我係影左每個過程既相片 ... 但真係唔好意思 ... 我最近真係好忙 ... 真唔明白我做左學生之後,反而忙左添 ..... 當初諗住唔返工,可以休息下.... 琴日我又say YES 話幫老師做project !!!!!! 不過for 學習都係好事,哈哈,仲有 $$$$$$$ 收,個project 好趕急... .要係我下個月去旅行前完成... 仲要去小學到做的野咁 .... 令到我呢個C亡既11月再添加C亡 !!!!! 本來我無諗過有 $$$$ 收,因為我都係咁大個女第一次做part time !!! 不過下學期都可能會繼續幫老師做研究掛 **

不過放心啦,我當然會keep住打日記啦 ^^

k

   

沒有留言:

張貼留言