2010年11月28日 星期日

在學期間之生病記

dears all,


    在學期間之生病記 !!! 雖然我好似身子好弱咁 ... 但我計過啦 .. 係9月開學後,捱左2個多月先病都算係叻女 ^^ 嘩哈哈 !! 同埋今次都係因為比人傳 ...... 特別係我家既少爺仔囉 !!! 咳到CC下都唔戴口罩 @@ 比佢激C啦 ~~

    其實我係星期三朝起身都feel到唔對路 ... 喉嚨開始有點唔舒服 ... 加上要present+晚上仲去飲 ~~~~ 第二日就病多2錢重 .... 

    作為全職學生既我,當然要好好善用 $ 20既睇醫生服務 (激平!!),我當初認為未係好嚴重,$20醫生會睇好我既 !!!!!! 就係咁 

   
個女醫生好好人呀,話我唔係好嚴重,開的藥就會好快好番 !!! 仲有得果定喉糖,抵番晒 !!



點知呢 ........... 


..............................>>>>>>>>>>>>>>>>> 星期五 >>>>>>>>>>>>>>>

一早返學同同學傾present ..... 越黎越咳 ... 成個人都暈下暈下 @@ 下午就仲C. .... ..
我只可以半訓狀態 ... 完全傾唔到 ... 見老師果陣 ..... 連老師都話我好嚴重 ... 我咳到要走出門外 !!! 真誇張 !!! 

其實一病我就好唔開心,呢次就更加添啦  ... 我仲要趕功課,趕考試,趕present,邊到仲有時間病呀 !!!! 心情指數好低 .... 好怕病幾個星期都唔好仲要食埋類固醇添 ... 




唉 .!!! 所以5點幾鐘 ... 我決定再去睇醫生


    

始終都係要去番仁安醫院睇門診 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 又上左去一個我最近好熟悉既地方 ... 唉 ~~~ 因為我開始feel到我條氣管好弱既聲音 ........ 

我同醫生講我唔可以病,要快的救我呀 !!!!!! 


結果,

 

花多10幾倍價錢,換黎既係我星期六就好番luuuuuuuuuuuu !!! 呢次埋單 $368 .. 唉 ...... 好肉痛呀 ... 不過,可以換黎星期一present 有番個好狀態都係值得既 .. 我當買多左件衫比自己咁啦 ~~~ 

都唔明白 .. 點解我的同學睇 $20醫生都夾到 .. 我就反而越黎越病添 ... 

就係咁樣 ...... 我就展開粥粥生活

今次煲左南瓜肉碎粥,食譜請click ---->>  南瓜肉碎粥


 **雖然好番好多 .... 但我把聲都仲係變變地 !! 希望聽日present有好的表現,起碼講英文唔會走音 哈哈 **

k



沒有留言:

張貼留言