2010年11月20日 星期六

清明上河圖1小時遊

dears all,

    係時候upload下前日(18/11/2010) 同寶寶去左東涌睇 << 清明上河圖 >> !! 時間為 6:00pm - 7:00pm !! 話時話平時我都無咁覺得自己好文化支持活動,但呢日就好覺得自己好係香港人去睇展覽,好開心 !! 謝謝寶寶網上訂票 ^^

     我地選擇左鐵路到東涌 --->> 再轉 X1 車 $3

    
係東薈城巴士總站有好多貼紙叫人點去搭車,所以唔使擔心 ^^ 沿途仲有工作人員指揮 !!! 車程只係10分鐘左右,好方便 !! 

    
早前見電視新聞介紹原來機場2號客運大樓行過黎只係
5-10分鐘 !! 嘩 ... 我都唔知添 ~~ 我好無聊咁諗 不如下個月去旅行果陣早的到機場又試下行過黎先 哈哈 !!! 

場館外邊已經好多人啦 !! 有好多團體,特別係學生同長者 !! 好彩地館大 秩序良好 !! 

    
不過地方大另一個壞處咁就係行好耐囉 >.,<"" 原來係下邊個層 !!

    
我地當然要係個logo前影番張相啦 !! 加埋本靚靚場刊 ~~^^

  
入去睇動態版前,有的展板介紹一下

    
不過我地係咁意睇下 ... . 

當然啦 !!!!!!! 快快入去睇動態版先 ------->>> go go go !!

    

嘩 !!!!!!!!!!!!!!!!!! 我部相機仔影唔到好大張相比大家睇添 !! 但我一入到去都小嘩一下 哈哈 ~~ 因為好得意,好似睇電影咁 的人有動作 有音樂配音 有日間及夜間唔同層次 !!

<< 清明上河圖 >> 小資料 *****
    
    張擇端版的《清明上河圖》為中國十大傳世名畫之一,具有極高的藝術價值,更重要的是,它還具有極高的史學價值。畫家真實地描繪出在清明時節,汴京城內及近郊的多個社會階層人民的生活景象,為後世研究宋朝城市社會生活提供了重要的歷史資料,也為現代人打開了有助了解古代中國文化的另一扇窗戶。

  宋代的城市與之前的相比,有很大的變化。在宋朝,我國城市發生了一次革命性的轉變:一方面表現於城市的面貌上,比如沿街的商舖、作坊林立;另一方面則表現在社會文化生活上,例如市民文化的崛起。此外,《清明上河圖》還向觀眾展現了我國古代城市內人與人、城市與鄉村之間的和諧關係。

  1. 汴河柳
  2. 轎子隊伍
  3. 「王家紙馬」店
  4. 漕船
  5. 過橋情景
  6. 虹橋
  7. 城樓
  8. 孫羊正店
  9. 說書
  10. 香藥舖
  11. 駱駝商隊
  12. 趙太丞家

    以上資料來自官方網站請click here -->> 清明上河圖官方網址 

     
日景

   
傍晚景

     
夜景 一樣美 !!! 仲會放蓮花燈添 !!!!!

   
嘩 !! 終於比我逼到去前邊 !!! 睇下幾長 ~~~ 好欣賞下邊加埋的好似河流既波浪 增加氣氛

** 記得如果搭鐵路出市區,臨走果時係走廊邊有部電腦機 拍下8達通咭,有$3回贈 !!!!! ^^

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 回程東薈城,肚餓食咪好呢 ???


Novotel Hotel $188 buffet !!!!!!!! 超級平 ^^

     雖然話肚餓 ... 但我同寶寶都食得好少野 .... 唔知係咪見到buffet 都怕怕,早前去旅行食左咁多餐 ....... 到宜家都有點吃不消既感覺 ~~~ 

  
哈哈,我地個座位係大鏡子隔黎 !! 等我做的無聊又lowB既自拍先 ~~~ 環境都好好 最愛樓低高既闊樂感覺 !!

   
Novotel 係香港我都係第一次食,但之前去歐洲玩都有住過,4星係東歐黎講都好唔錯,每朝食個超級豐富既早餐好幸福呀 ^^ 的三文魚都幾唔錯啦 ^^

   
第二碟就立雜的 ... 有生有熟 哈哈 !!!! 連我自己都以為自己食少左 ... 因為我係咁夾寶寶果碟黎食 哈哈 個羊同牛燒得都好好味 ^^

   
咁就食埋個甜品 !!!!!!!!!!! 

   埋單2個人 $407 ~~~~!! 超值呀 !!!!!!!!!!!! 

   經過的名店outlet .... 差一點忍唔住又買袋仔添 ~~ 唉 ~~ 但我竟然到宜家都有的掛住個袋仔添 !!! 

k


沒有留言:

張貼留言