2010年11月1日 星期一

寵物篇+效遊記合併版

dears all,

     時間真快,又到 11 月啦 !!!!!!!!!!! 進入我今年度最忙既一個月 ~~ 交paper、做present就足夠我亡命.... 本來係12中前先交... 但係我下月中就已經離開香港 !!     加上12月頭有2個考試 .... 睇忙我都無時間約朋友仔出街X'mas下就走luuuuu ~~ 

   11月既我真係要加油呀 !!!!!!!!!!!! 

   近來我個寵物篇好似沉靜左好一段時間 ...... 30/10/2010(六)寶寶帶隊到我前機構另一單位做寵物探訪公公婆婆活動,本來我都諗住早的過去同的狗仔玩 ... 但最後都係接佢地收工,臨走係門口同可愛既狗狗影相 !! 

   
睇下狗狗既表情幾無奈 @@ 

   
慘啦 ~~ 狗狗仲爭扎添 ~~~~ 可能我抱得佢唔舒服 ~~~

送狗狗同主人上車後,我+寶寶+少爺仔就散步去烏溪沙海邊行下

   
本來無呢個行程,但呢2日大大個太陽掛係天空上,藍天白雲,又weekend,當然唔好放過呢個秋涼天去散下步,吸口新鮮空氣 !!!

   平日我係對岸大埔返學望番過黎,今日又係呢邊望番過去,點解我好似走唔開呢個新界區 ~~!! 不過坦白講我自己鐘意住市郊多的 !!

    
呢條橋當然無變啦,我地細細個已經係呢個海灘BBQ,勾起好多童年回憶添 **

    
仲有好多影相團友添,不過呢日天氣濛左的,唔係好睇得清對邊
八仙嶺 ~~

    平日係大埔返學望番黎屋企呢邊... 家下又係呢到望番過去... 咁大個女都離不開新界區,好彩我都鐘意住係市郊 !!

   
後邊可以租船仔撐,不過我地趕時間,所以無玩 !!!

  
我地仲見到隻好可愛既牧羊狗,好似小寶 (好朋友仔隻狗) !!!! 不過呢隻細粒的 ^^

  夜晚朋友仔車去食晚飯,好美味既一餐葡國菜,聽日再post先 !! 

  ** 今晚同好朋友仔飯聚+shopping夜 **

k


   

沒有留言:

張貼留言