2010年11月25日 星期四

藍天白雲下的校園

dears all,

    番左學都有接近3個月!!! 時間真的過得好快,對上一次update下我個 <<校園篇>>已經係我入學啦 ~~~ 呢排我差唔多日日都係學校 (大埔) 搞到我徹徹底底咁做左個「郊區人」

    當然我十分之喜歡又樂意做郊區人啦,大家睇下呢個校園景或者會明白

   
溫書溫到悶悶地或者雙眼攰攰地,走落黎望下的綠色樹木,的確感受到「舒服」二字既意思 !!
藍天+白雲+綠色樹本 == 閒適 !!

   
好多時自己一個人行下都好relax同開心,除左多綠色環境外,呢到的學生都唔太多,就算呢排畢業禮多人影相 .... 都唔會好似我之前係polyU理工咁「迫爆」既感覺 !!!

   
C座大樓加建天幕上蓋,明年我地一班同學就係呢到畢業啦
 !!!!!!!!!! 不過呢期工程進行中,坐係圖書館都有少少噪音 @@

   
今年係第16th 畢業禮,看著同學們著起畢業袍,的確令我有好大感動 ! 十分期待2011年我同寶寶一齊著起畢業袍影相的時刻 !!!!!!!!!!!!!!!!!

每當望見畢業生,又燃燒起我學習的力量 !! 我對知識的追求原來比我想像中更渴求,或者我也認同知識可以改變人生同站得更高、望得更遠,成就更大的理想 ! 所以我都好在乎我的學業成績。

    
有時有好多事都係講一個「」字 ! 呢個鎖頭,背後的意思對我黎講都係一份緣。因為呢個鎖係我大學年代幾年前用呢,係班長幫我買。

雖然外型普普通通,什至談不上有特別之處,(最大之處可能只係我加左kitty貼紙) !! 當我polyU畢業後一直原來留左係班長到,連我自己都唔知 !!

係我上第二科第一堂,竟然比我遇到班長再做回同學仔,哈哈。緣來緣去,最終,班長又比番個鎖我再用。

以為唔起眼,以為遺忘的,最終轉轉節節後,當我再次取回鎖頭,很多過去大學時代的每一個片段又再一一浮現在腦袋中,或許回憶永遠是最美。

現在,我每一次開locker時,都會好好珍惜,珍惜每次我仍捉得緊的一點一滴,因為每一樣回憶都是寶貴的,亦是見証我過去的成長。

現在的我,不怕再去面對過去的所有,背負的包伏也會有放輕之時。知識得以增闊我對事物的看法,我會好好珍惜每一個學習的機會和空間。

    
我的不再花巧的locker!

因為差唔多每日都返學,加上我晚上回家係休息時間,所以都係放曬入locker好的,又唔使辛苦自己攞番屋企 哈哈

   
 我的locker係最高位置 !! 哈哈,好彩我都只係放下書 ... 如果唔係 ... 我諗我攞唔到啦 哈哈 !!!! 

 ** 今日係學校保健中心睇左醫生 ..... 希望可以快的好番 @@ 聽日仲要回校作戰present ...... !! 加油 !! **


k



沒有留言:

張貼留言