2010年11月5日 星期五

滋潤糖水系列 -- 蕃薯糖水

dears all,

   頂唔住 ~~~~ 實在頂唔住啦 ~~~~~~~~~!!!! 

秋風起,天氣太乾燥啦 !!!! 

      前幾日天氣開始十分之乾燥,相對濕度又低,唯一既好處咪係晾衫好快乾 !! 但係最大件事就係的皮膚 ~~~~ 有日k媽咪番黎屋企,見到我就嘩 !! 你的皮膚好似好乾咁???? C啦,愛美既女孩子當然即時照下鏡 .... 哈哈,我仲要C撐話因為無化妝你睇唔慣姐 哈哈 

  但我即刻走去敷mask,夜晚再將的晚霜厚厚咁塗一層添 !!! 費事上粉甩皮又唔貼,咁樣行出街好核突 !!!! 哈哈

要雙管齊下先可以補番的水份,所以當然要靠------>>

     滋潤糖水系列 -- 蕃薯糖水

    
最近唔知大家有無覺得街上多左小販買炒粟子同熱辣辣既蕃薯呢 ??? 
我次次經過都係返屋企食飯既時間,所以無咩機會買黎食呀 ~~

簡單做法 *******
1/. 洗淨蕃薯去皮切粒
2/. 煲窩熱水,下2片姜片(份量因人喜好),下蕃薯中火煲滾至轉色
3/. 下片糖,(甜度因人喜好),完全溶化後即可

    
 基本上
橙心同紫心蕃薯我都好鐘意食 !!!!

 ** 呢排我要好好分配時間溫書同去玩,可惜整野食既時間相對少左好多,不過我都會努力整下餅,最近又好心情整下cake !! 最老土係我前日唔小心delete 左幾日整野食既相 @@ 搞到無得post 出黎 唉 ~~>.,<" 好慘呀 **

k


    

沒有留言:

張貼留言