2010年11月4日 星期四

新加坡精華遊 day 2

dears all,

    新加坡精華遊 day 2 (景點遊) !!!!!!! 唉 !! 我整埋遊記既速度實在太緩慢 ~~ 打呢11日既行程,竟然斷斷續續搞左成個月 !!!!!!!!!!!!!!! 我自己都好激氣自己咁慢 ~~~~~ 

     不過行程黎到呢日,身心已經相當疲累 .... 簡單的黎講... 影完相就想走人返香港訓覺囉 ~~~~""

第一站 ------->> 魚尾獅 (地標)

     
呢間金莎酒店實在太浮誇,近期好多package都做緊呢間酒店 上層可以上去睇風景,仲有泳池,我諗都會幾靚,但我地無時間 ~~ 

對住埃及果個40多度既太陽後,黎到新加坡,30幾度,我地竟然覺得無咩感覺 .... 唉... 睇怕我地都熱到儍儍地 @@ 

    
又點少得呢張咁地標既相 哈哈 始終正午影相係靚的 !! 加埋個大大藍天白雲 .... 激死 !! 又唔見琴日去環球影城咁既天氣 !!!!!!!!!!! 

當然又唔少得呢張搞笑之作啦 !!

   
不過寶寶幫我對得唔準 .......... "" 睇黎大家都好攰 ~~~ 已經係為作「交功課」而影既 ~~

   
呢邊仲有一隻
小魚尾獅添 !!

   
影完相,我地行一陣,魚尾獅附近係商業區,仲有好多5星酒店係呢到

   
呢間就係其中之一,我地有入到去行下,不過唔好意思影相 ~~

   
對邊有條橋,呢到環境都幾優美

   
由魚尾獅走去大摩天輪都要半個鐘 ! 望就近 ... 行就真係腳仔軟 !! 好彩途中遇見買雪糕,好得意,係用餅乾夾住 !!! 

大家都知我對雪糕興趣度只係一般,之但係係的熱到爆晒燈既情況下,當然例外,結果,我用左極速食完我呢個巧克碎片 !!!!!!!!!!

第二站 -------->> 摩天輪 (好似話係全球最大 !!)

   
嘩,超級開心,東X遊送我地每人一張摩天輪入場劵 (價值 $150-$200左右) !!!!!!!!!!!!!! 好彩無咩人 哈哈

   
不過係玩之前,去左食lunch 醫下肚仔先 !!!!!!! 唉.... 我地仲食的超級熱氣既炸野 ~~!!!

   
一架摩天輪可以坐成10多人

   
大家排隊上摩天輪luuuuuuuuuuu !!

   
我地呢卡內得我地4個同2個外國遊客,實在太正啦 !! 因為我地上一班有幾個細路仔都幾嘈 哈哈 我覺得自己仍可以笑得出好利害 !!!!! 

   
望見好多唔同地方,慢慢開,又可以慢慢睇真D,感覺好安全 !!

   
仲見到F1方程式賽車場地 !!!! 

   
我地估好快有賽事,因為見到的工作員加緊工作中 !!

   
近距離比大家睇下個車廂先 !!! 入邊仲有得坐 每人可以攞住一個收音機 (有英語、普通話)

玩完呢到我地回酒店攞行李 ------>> 機場

   
我地同埋團友一齊book左部6人van仔好舒適咁到機場 !! 

不過,我地最lowB係入左境先聰明地知道高3層之滑梯係出邊 ~~~!!!!! >.,< "" 

唉,本來入境處話比我地出番去,之後再蓋印入番境,但我地都係放棄左 !!!!! 最終我地都係揀左係入邊shopping !!!! 

買左的咩

買左的咩 ????


之唔係我至愛既泳衣 .... 唉 ... 我都懷疑自己瘋狂 ~~ 明明係埃及果套紫色只著左一次咁大把 !!!! 但我真係忍唔到,加上咁多日都無咩收獲

    
最終我揀左套碎花款,褲仔仲有花邊 

但其實花邊都已經唔係第一次買,仲要係同一個brand我之前已有 哈哈 好crazy !!

    
我都算係 Billabong既粉絲,(基本上幾個澳洲滑水brand都係),上邊個綠色款係08年款,果時香港仲有專門店,家下就無luuuuuuu ~~~~ 仲記得綠色果套係同ex一齊買,有7折!! 

  好野,下個月又有新野著,諗起都超級興奮 !!!! 因為我的好朋友仔會跟我去泰國玩幾日,當然係陽光與海灘啦,最令我相當期待既係目的地我都未去過,而又一直都想去 (唔係布吉/蘇梅),著手開始plan行程 !!!!!! 超級開心 !!!!!!!!! 最估唔到係今年3個trip都係游水記 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~********

   11天既遊記終於寫完,希望大家喜歡 ^^ 我亦都好開心有的網友問下我行程資料,我十分樂意同大家一齊分享互相交流 !!

 ** 為左去玩,我都係要努力的做功課 !!!!!!!!! **

k
 

   

沒有留言:

張貼留言