2010年11月19日 星期五

再來聖誕燈飾

dears all,


   又再潛左水添~~~~~~~~~ 唉 ~~~~ 我實在估唔到我呢個學生咁勤力每日係圖書館做功課+溫習 !!!!!! 由星期一至星期六10點左右坐到5點 ....... 中間lunch time 自己一個人食半個鐘頭飯 ....... 呢種生活仲要維持到下月中 !!!! 真係救命 ~~~~ 



好想有的時間整下野食+焗下餅 !!!!! 但完完全全無時間 .... 我到宜家都堅持下午6點後就休息時間 ~~ 



   上個星期日(14/11/2010) 出左街街,先去剪個頭髮,晚上再睇舞台劇 !! 舞台劇<<美麗誘罪>> 之詳情將會後日先打 !! 但10萬好睇,好啱女仔睇 !! 好值得推介比大家 !!! 個劇本寫得好寫實 ^^



    
哈哈,又係海港城影相 !! 果日天氣好溫暖 ~~~ 



快手快腳又去左新港中心下邊個food court 食 !!! 今次食pepper lunch !! 的鐵板燒果然好好味,難怪全場最多人排隊既就係呢間 ~~~~~^^



    

我地叫左最熱點既牛肉鐵板燒 + 隻雞蛋 !! 要快手快腳撈埋佢地,因為上板果時係生牛肉 !!!! 要唔撈就會黏底 >.,< ""



    
呢個
南瓜湯都好好飲 !!!!! 仲有加埋的通粉 !!! 唔似得上個post果間野咁 >.,<""""""  哈哈 呢間好味好多 !!!!



呢個餐都好平 $41 包湯 !!!! 睇黎除左隔黎食峰壽司外,呢個都係唔錯既選擇 !!!



 ** 雖然只係讀書 ... 但唔知點解我都覺得攰 ~~~~ ** 



k





沒有留言:

張貼留言