2014年1月30日 星期四

假日消閒活動。outlet購物天 (26/1/2014)

今天整天下著雨。。。鳴鳴。。。唯有留在家中準備明晚由katie kitchen主理的11人團年飯吧! 一早已擬定好菜單 主要是簡單為主 因為這兒不是自己廚房 加上伯公公一人住。。廚房設備也很簡單。。所以盡我能力做7餸一湯給大家 剛剛食飽午餐就努力切切切。。因為明早一大早就到唐人街買魚及豬骨煲湯呢 ! 完成明晚大主理我就收爐放假去一個月西岸玩呢 !

剛過去的星期日一早回教會後 本來也是回家 結果在樓下見到我另一aunty 談談天 對呢 我們常吹吹水 結果好興喜起去outlet 其實草裙小島個outlet好迷理。。。不是極吸引的 但好過無吧 加上媽咪落order想要一個coach手袋 ok 我這個孝順女又點會唔買呢 其實媽咪知我在這兒很homesick 所以一知我出街 也很鼓勵我洗$$ 買東西 哈 雖知我買的衫也只是$4-$10左右 很平哦!
結果我又有收獲呢

假日消閒活動。outlet購物天 (26/1/2014)

先來格格相先 ! 總算有收獲 這是我第二次到來 但不知為何 2次也是下雨天。。難度代表著破財 哈哈

少少收獲吧 我的只是juicy一件t 哈

每次行程首站也是carter's 。。。鳴鳴。。。我沒有小朋友也未婚。。但因為我身邊太多好朋友生小朋友 今年已收到消息的是3個小朋友 2個是囡囡呢! 恭喜恭喜 ! 回港後就可以親親BB吧 ! 期待呵 ^^

這兒總讓人尖叫 一來價錢吸引 ! 第二是我很愛很多顏色的bb衫 很耀眼呢

重點是 $3.99一件 (其中一個counter) !! 天啊 教我怎能不買呢

少少地買住先 因為3月回草裙小島時會再來掃大量給朋友 

左手的3個月碼衫衫可愛到暈 一拿起手就不想放下 $3.99 

右邊的會帶去SF 送親友的bb囡 

熊熊小書 有沙沙聲(媽媽們應該明我說什麽) 很可愛 送給好友的bb囝 很抵

手指女孩公仔是我買給自己的 別問我為何 ! 呵呵 因為我覺得好可愛囉 加上直覺地覺得好似我 (不要臉) 所以帶你回家吧

>>>>>>>>>>>>

coach手袋 $155 很超值呢 !!! 媽咪超愛 之後媽咪仲話要多個夏天色來替換呢@@ 暈。。孝順女的我當然無問題啦 到LA outlet再買吧

至於我呢。。。我介了名牌袋一段時間囉 有時出街 在香港出CWB時攞個$20港元的環保袋也會 但家中的過萬元手袋則繼續在家呢

這個款也很簡單 返工一流呢 但我想了很久也沒有買 哈哈 都是$1200港元 天啊 從前買萬多元手袋也面不改容 現在不會了

在outlet村 coach 應該是最多人的店子 韓國人及日本人多到呢。。。。排隊比錢也很多人哦。。排隊其間 sale好識做 sale下的匙扣 $13個的情人節特別牌 ok我又要一個啦 

其實對我都無咩用。。。本來話買個送自己 但可能最後也是送人呢^^

新年我也很傳統要著新衫 在juicy 次次都無收咩收獲 因為不值 本來也不太想買。。但上星期行了成個圈ala moana shopping mall都無收獲 呢日唔買就無新衫 坦白說juicy也只是買個牌子。。。這件7折後 $30 本來也不捨得買呢。。。。。最後也買了 !! 鳴鳴 總算有件新衫過年吧 橙色也很有氣氛呢

晚上aunty請客 又到飯堂去 哈哈 又是我的butterfish !! 大愛

預祝大家馬年行大運 新年快樂 !!!!!!!!

下回預告 : 團年飯

沒有留言:

張貼留言