2014年1月8日 星期三

又與小小表弟。夜遊威基基大道!

天啊!! 這幾天早夜都涼了很多。。。打開個天氣報告。。19度 唔係掛 我得張綿被 唯有帶埋外套訓 我怕我問家人攞毯會笑我發冷 哈! 中午當然大大個太陽 有26度 但一到陰地方就涼 鳴鳴~~ 咁既溫度難以落水游哦@.@ ~~

雖然我在這兒純hea 但不知為何總是覺得忙忙的~~ 或許煮飯做菜也花時間 本來剛剛好眼訓想訓一陣 但還是出文章同大家say hi分享吧 否則末來幾天也出街街玩

又與小小表弟。夜遊威基基大道

來張格格張吧 ! 威基基很熱閙哦。。。還是我第一次夜遊 (暈) 我要努力識朋友仔先得呢 晚晚在家也不是法子吧 條街好多遊客 好開心呀 但苦了我 勁難泊車 結果泊到老遠 鳴鳴。。。。下次要攞伯公公個傷殘車牌先得呢 哈

點少得影下相呢 哈哈 好lowB 初時我有點驚呢。。。

條街有仿紋身

當然唔少得街頭跳舞啦 好明顥係我小小表弟想見的fd 啦 但今晚小小表弟無落場 但我見小小表弟post Fb的跳舞片 好棒呀 !!!!!

hawaii 傳統舞又點少得呢 !

條街都好靚呀 ! 

(暈) 眼訓中 我要午睡先 !

下回預告 : 出食譜吧!!! 


沒有留言:

張貼留言