2014年1月11日 星期六

我的褓母日記。兩個小可人兒

快快出文章先 大家周末快樂呀 !!! ^o^ 早一點出文章 因為我轉個頭去游水水去玩 這幾天天氣熱了 可以游下水 所以這兩天也出去游水哦 很期待 !! 昨晩小小表弟車我去TJ Maxx 買了半價的LC 牛油盅 哈哈

照顧兩個小可人兒一點也不簡單 首先是外國小朋友 特別是囝囝特別活潑。。。當初表姐叫我照顧佢地時。。我也滴了汗! 但幸好最後當然是完成任務吧

我的褓母日記。兩個小可人兒


我的工作由5:00-10:00pm 先同佢地玩貼紙 ok佢地無問題 好彩見過aunty katie幾次 唔陌生哦

再來看卡通片 都無事 幸好 !!

之後就。。。。。

7:30準備刷牙及zzZZ

在洗手間中。。。。



突然全屋停電。。。OMG

兩個小可人兒開始想哭 因為太黑。。

我都看不見 唯有一拖二 走出去客廳攞手機開電筒

又開番電腦 

鬆了一口氣!! 佢地兩個沒有哭

跟著我call人來 當然找小小表弟啦 !

原來呢區戶戶都無電 

成個鐘才有番電 ....連威基基都一樣 鳴鳴 @@

無電情況下 !

細囝仲要去便便。。。。。OMG

好彩囡囡也幫手開電筒 叻叻

跟住。。。

囝囝唔肯zzzZZZ 以為我同佢玩。。。

囝囝話要奶奶。。。ok 好彩飲完就去zzZZ yeah !!!!

>>>>>>>>>>>>>
送上前前天 去看海

唉。。以為仍然涼涼。。。著咁多。。。。太陽好勁呀 !!



沒有留言:

張貼留言