2014年1月19日 星期日

又做褓母。兩個可人兒

自從湊過一次兩個可人兒後 信心大增 今次再受表姐所托 我當然一口答應呢 可以同佢地玩玩 很開心呢 我還煮埋佢地食哦

今次想分享一下外國湊小朋友 感覺到真的有點分別 (1) 外國的小朋友在童年是玩樂! 一星期上pre school3天 每次半日 無家課。。回家做咩?? 玩樂 畫畫 看卡通片 閱讀圖書 (2) 任小朋友發揮 只要不傷害別人 也由小朋友發揮創意 在家與小表弟妹玩 無咩限制 晝得唔靚 貼錯晒都無所謂 也是good boy and good girl (2) 出外郊遊 由小朋友們自己玩樂 在草地自由活動 全身dirty都無所謂 下雨可以不著鞋在街上周圍走 感受大自然 在他們面上只有玩樂 所以他們很活潑哦

雖然我沒有小朋友 也沒有資格批評和比較 只是感覺上他們很快樂吧^^

又做褓母。兩個可人兒

齊齊坐定定看disney卡通 兩位最合作就是這時!

全張枱都是術作材料 天天的活動就是創作做咭畫畫呢

搞到aunty katie手癢癢都玩埋一份哦

fast food都方便。。連rosotto都可以10多分鐘搞掂。。

但又幾好味呢。。哈哈 白汁芝士大蝦意大利飯 

每人一碗 個盒仔係小妹妹送我的禮物 入面有錢哦!! 或許我常送禮物給她 

細佬都要我追住佢來餵 哈哈 幸好順利完成

初時也很合作 坐定定 

這張是aunty katie做的咭 送給小小表妹呢

yeah 好開心哦 !! 又是happy 一晚呢

表姐回來 又煮了少許意粉 飲埋酒 很relax呢 又是fast food shrimp 連埋汁 又真的幾好味呢~~




沒有留言:

張貼留言