2010年4月24日 星期六

k家之小小偷 !

dears all,


    話說琴晚我整好左一盒抄飯諗住今日帶 .... 放左係廰桌上面..


    未放入雪櫃.... 我家既少爺仔同k媽咪一齊返屋企已經成11點幾....


    佢地一入屋見到我盒抄飯已經對眼發光.....


    我係房入面已經嗌住 "盒飯係我 !!!"


    少爺仔+k媽咪一齊答


  你平時都係食半碗飯, 你邊到食得晒呀。」


    k 「有無搞錯 !」... 我自知佢地咩都做得出....


    我盒飯一定凶多吉少......


    少爺仔仲諗住又唔分開食... 仲要叮晒成盒....


    k媽咪叫佢分開碗食....


   佢地簡直就當我無到.................. 我扁晒嘴咁... 又谷住條氣咁訓覺 


   今朝晨咁早起身  仲係為左件事耿耿於懷....


   即刻去開下個雪櫃....


   k媽咪仲話 「你平時都係食咁少啦 !! 」


   ==' 佢地咁講... 算 ! 我烚埋的菜心加餸 !!!!


 


  已經夠激C我嫁啦...... 係office既photobucket加我句野... 竟然放唔到入黎


  好灰呀 !!!!!


  以上就係我今日既 lunch !


  既然咁辛苦 , 落樓下買支雪條下火 哈哈


  但其實今日肚仔痛 + 喉嚨痛 ... 係病之前要食的我想食既野 !!


 


love,


katie


 


  


沒有留言:

張貼留言