2010年4月1日 星期四

10日養病中渡過我的easter holiday ~ 灰吧 !!!

dears all,

   唉 ~~ 實在太灰啦 ~~
   印象中 ... 好似自出黎工作後都未試過咁嚴重的氣管炎 
   坦的說 , 最討厭就是傷風咳 
   因為總是覺得好難斷尾吧 !
   另一個關鍵原因就是 長時間服消炎藥的我
   一停藥 的細菌就好快入侵 打C我 =="
   因為一病就要食特效藥 或許加入mg 的消炎抗生素先okok 

   好討厭生病 身體虛弱的我已無力激氣啦
   呢個星期, 只是返左琴日的半日工就頂唔住
   老細+每位同事見到我呢個病軍 .... 即驚 >.< 
   琴日上午又好busy .... 的電話響個不停 不停用喉嚨講野
   令本身病的我 C多幾錢重 ....
   琴晚鼻塞到呼吸唔到 好辛苦 .... 諗住今早番去醫院睇Dr. Lo
   今日起身又好似無咁worst ..... 所以睇番家庭醫生算吧
   lazy 去醫院門診 ....... 
   
   又是大大粒的消炎藥 已經習慣了多年
   
   哈哈
   琴日返工收到jacko 媽媽送我的小小禮物
   她托朋友仔去日本旅行時買的小小耳環仔
   因為我無釘耳孔 ... 
   大家係咪覺得好怪 點解我咁貪靚唔釘耳孔 ..... ??
   無錯 .... 我釘過2次都嚴重發炎 .... 灰左
   所以改為夾的款式 !!
   k無信心去釘第3次..... 我的皮膚科主診Dr. 都唔建議我再釘啦 !!
   anyways , thx jacko 你的小小心意 
   i like it ^^
   
  
   大慒的k ..... 常常都愛last minute 先去買野 !!!
   發現家中的cons 無曬 ~~
   上星期, 同bonnie 行街@ST 去我買開的眼鏡樓上鋪訂番
   好彩幾日內就有得用 ... 因為除左病or 落街, 否則都很少戴眼鏡
   因為實太太深近視, 戴左眼鏡後, 整個人都好儍妹咁, 節秦都慢幾拍 !!
   好開心送給我幾對color cons 仲有大眼仔功能 哈哈 !!
   我未試過戴 唔知效果如何呢 ~~

   因為嚴重病困在家 ..
   呢幾天共取消了4個gathering 去玩的活動 ~~~
   十分傷心n可憐 ~~

   各位blog 友, 天氣好反覆呀 ! 
  大家都要好好保重身體呀 !! 

love,
katie 
   
   
   


  • 留言者: Ma
  • Email: cutefishybb@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2010-04-01 21:51:00
take care katie 仔... 聽日記得帶定外套, 唔好再冷病啦...

沒有留言:

張貼留言