2010年4月24日 星期六

k與好友行街篇@MK

dears all,

   今日放工約埋同樣放5;00既kiki 仔出動@MK ! 平時好少好少行...
   因為人太多, 同埋驚的鏹水又再出事, 我行到去西洋菜街, 好省目咁成日
   叫kiki仔行番埋的 ...  

   好開心同kiki 出街, 超級掛住你呀 !!! 雖然我地分開左做野
   但都係同一個機構, 所以都係好親切既感覺  

   今日自己竟然無收獲, 本來同kiki 仔一齊話想買鞋。
   但最終就睇住佢買左對靚靚涼鞋仔, 我當然有的「死心不惜」啦
   太多人我就開始無咩心機, 話晒我都係「市郊人」, 市區一多人我就會想C
   因為我身體唔多好, 人多我會頭到暈埋.......

   最後, 我都有發揮少許「死試爛試」心態 哈哈 但都係無買..... 

   

   哈哈, 我地既髮型都幾似 ^^ 

   下次再出街玩過 

love,
katie


   
   
   

沒有留言:

張貼留言