2010年4月23日 星期五

k中餐精選抄飯

dears all,

   k中餐精選 -- 多料版揚洲抄飯 

  

 話說k媽咪又同佢的C奶們去酒樓飯局 .... k媽咪其實的節目都幾豐富
   成日都去玩咁 .... 反而我呢個長期病患玻璃人最近都 「深居簡出」
   另一個原因, 下次再同大家分享啦 ! 

 6個week先一次既星期六返工終於1st 到我啦 ...
   所以就抄飯做lunch box 
  
   因為唔食既我, 唯有加其他我既最愛啦 ! 
    k媽咪臨出門口已經同我講個大鑊好似脫色..可能係鑊得多 ...
    但我好想用鑊抄, 好似夠火氣的... 

    點知出事 ..

    真係有的問題 !!! 我即刻關火 , 激C人啦 ....

    拿拿臨攞個 易潔鑊出黎 好彩的冷飯仲補救到 哈哈

 

    將所有材料切粒 , 起鑊抄 

    

 有我至愛既叉燒 yummy yummy !!

    

 仲放左好多䓤去抄 好香呀 呢個係加料版 
    試味果陣 , 仲不知不覺間愉食左少少.... 
    其實都唔係少少 .... 

   


love,
katie



沒有留言:

張貼留言