2010年4月12日 星期一

曼谷又被紅衫軍入侵

dears all,

    相信各位blog友仔近日都有留意新聞 

  泰國曼谷又進入緊急狀態, 紅衫軍佔據旅遊區 !

    

  大家放心 ! katie 家人一切安好, 放心吧 
    今日一入office, 各同事都紛紛問候我既家人同埋最新情況 ....
    連老細都問下我 哈哈 , 
    當大家都關心泰國政局時, 我先發覺大家都幾緊張, 或者始終都開始
    展變到流血同埋死傷. 
    k媽咪差唔多每日都同舅父、婆婆n姨媽通電話, 舅父同婆婆因為住市郊區
    基本上好安全
    表弟妹因放summer holiday, 已經一早返鄉下南部
    唯獨是姨媽住得比較近市中心 (住唐人街) , 不過佢返工都係唐人街附近, 如無
    需要呢排都唔會去旅遊區

    所以我地係香港都唔係話太過擔心 

    雖然係咁 .... 但係上星期紅衫軍開始入城時, 我反而有點激動和心痛, 因為我知
    道泰國經濟命脈都幾靠旅遊業, 可惜係的農民受他信既擺佈, 反政府, 令曼谷好
    動亂...... 
    唉, 咁搞一搞, 經濟又會差的 .... 
    點解的農民要咁為呢個人買命, 收人錢財真係會替人擋災嗎
    點解呢個人咁自私, 自己走左咪算囉, 仲衰到要自己國家倒下先安落咩

    太激氣啦 實在忍唔住要打出黎

   

    咁樣又開始令我好掛住屋企人 !!!!! 

     忍唔住要放張家人相片出黎添, 以上係09年12月30日婆婆生日食飯相
    好簡單又溫馨的時刻, 睇下我好威咁坐中間, 仲要搭住姨媽同婆婆個膊頭

    每次一諗起, 又會同k媽咪傾傾傾, 傾下屋企人, 傾下幾個月前的笑料
    啱啱又開番的movie黎睇, 的朋友成日以為我好自戀 自已影好多movie
    其實我只係想將最開心燦爛的開心片段影低留為紀念, 幾年或幾10年後睇番
    會別有一番滋味 另一個原因係
    自己唔係成日都可以見到婆婆、舅父同一班表弟妹, 影多的k媽咪得閒 
    鐘意可以自己睇 好開心

    
    我們的簡單平凡聖誕節 ^^

    人同人之間的關係可以係好奇妙, 我相信命運和緣份 
    即使在身邊, 要係無緣份, 大家都可以感覺好遠
    但係雖然好遠方, 只要用心經營同維繫, 彼此的心思都可以好近
    在乎的只是雙方都願意嗎

    好想即刻飛過去呀 !!!!!!!!!!!!!!!!! 唔知宜家的機票會唔會平的呢 heheeeee 



love,
katie



    

沒有留言:

張貼留言