2010年4月6日 星期二

邁向完全好番 ~~

dears all,

    不經不覺自己已病左11日之久 ...... 打破了本人的漫長紀錄
    (當然不計長期病患食半年藥果的啦 !!! )
    不過最無奈的還是工作嚴重陷入 「停工」的狀態
    令我呢2日開始有壓力同埋緊張起來 ~~~~~~~~~~ 
    
    好多人也因患病後, 感受多了身體健康的重要性 ... 珍惜... 等等 ...
    在自己身上, 只是一次又一次的無奈吧 
    或許如醫生所講, 我抵抗能力和敏感程度比常人弱 ... 
    即使有k媽咪的愛心湯水+作息生活規律+飲食均衡... 等等實現晒後...
    我都一樣年復年食藥 

    
    琴日決定到醫院門診睇醫生, 其實一直都有睇開
    因為上年+上上年都是入呢間醫院
    可惜, 早上打電話去, 睇開我既Dr. Lo 又唔係開早班 .....
    次次都是這樣 ... 
    自己氣管差+心肺功能又弱, 醫生聽左我個肺同呼吸聲好耐 
    好彩無事 哈哈
    Dr. :「開一隻濾固醇藥比你.. 另外開隻敏感藥 .... 」
  k (無知的我) :「呀 !!! 我一路都只係食消炎或者抗生素 ... 食濾固醇藥 ??? 」
  Dr. :「放心啦 , 只係食3日. 」
 
雖然食完眼訓一點, 但今朝起身, 好似有好番一點的感覺
至少起碼, 頭腦清醒一點, 聲音都無咁沙
但現在的k, 仍為明天返工一事感極大的stress, 點算好呢
7/4, 8/4, 9/4 可否能成晒我想完成的工作呢 ???

希望今個復活節後, katie 可以真正復活就好

love,
katie


    

沒有留言:

張貼留言