2010年4月3日 星期六

執衣櫃 ~ 送冬迎夏 !!

dears all,

   已被困在家中一星期的k, 究竟在家中可以做的咩 !!!
   mission 1 當然是執衣櫃啦 ^^
   在k媽咪幫手下 ..... 執好左k房間內的3大床下櫃+4個抽屜 !!
   基本上, 我是不需要有換季的概念, 因為夏天衫在一排櫃
   冬天衫在另一邊 
   (所以去旅行好方便, 一攞就可以走人 哈哈 ... -->  
   養成last minutes 先執行季, 遺傳了k媽咪 
   另一遺傳了k媽咪的是熱愛shopping 買衫 嘩哈哈 
   
   
   show 一少部份啦 !!
   每次執完, k都勁有成功感, 還要嚷著k媽咪到我房間參觀 
   
   自問從少到大, 也不是型女和靚女一名 
   點著也扮不到潮女的我, 一早已死心
   小肥妹仔的我先決條件已不足啦 哈哈
   加上自己有--> 「選擇困難症」... 太多衫可以揀 ...
   我會放棄 ... 
   所以多年來也只鐘情某幾個brand 
   不過每年也會加的新brand 來滿足下自己的新鮮感
   另一樣最開心是 ..... sales 同我相熟, 會幫我襯好晒 
   真的愛C的sales, 亦都因為咁, 同的買衫和make up sales 可以做埋朋友仔添
   如果相熟的sales無返工, 即使我入間鋪都揀唔到, 超級lazy 的我 !!

   最幸運是k的工作不需要話著得好formal, 簡直是發達 !!!
   所以我的衣櫃內基本上無formal 行政人員look 的衫 ~~~

   (圖左上)
   部份anges B t-shirt 
   因為的衫變化不離其中 哈哈 同埋好襟著 又簡單
   所以anna + perry + chloe 的t-shirt 也是選擇之一

   (圖右上+左下)
   大家都知我是sun n beach 的狂熱分子 
   試過準備下雨, 我都唔放過機會搭車入西貢游
   瘋狂時....是每個weekend sat+sun 都入去 哈哈
   船家都認得我 !!!
   最愛當然是游出浮台玩 ^^
   
   所以AU 4大滑水brand 當然是我的至愛啦 !!!
   每次到泰國shopping mall , 我都必去入貨 ( 因為有的款HK無)
   當然早前去AU 都有買啦 !!
   不過價錢好似差不多 .... 一條裙仔都要$6XX , thai 都一樣 ..
   所以每次都會join 埋refund , 在thai airport 退埋幾佰都好 ^^
   買㳖衣買到中晒毒 .... show 少量
   早年愛在泰國local brand 買, 貪個款特別的
   但近年的款麻麻地, 揀唔到 
   買去海灘著的連身裙都買到中晒毒 ...
   但x'mas 又無去海灘 ... 所以基本上有好多條裙只著左一次 @@
   
   (圖右下)
   好滿意自己執到的boots 排好晒放在書桌下
   啱啱好放到7對 !!! 
   開心是今年終於買到一對k好想買的淺啡色boots @ MJ
   雖然discount 後都數千多 ~~ 但實在忍不到
   
  
 
   
   最後, 當然是攞大jacket 去洗衣鋪乾洗啦 !!
   呢個mission 由親愛的k媽咪代勞 嘩哈哈
   真係洗衫都洗窮我 >.<
   上圖的是一大堆winter 的 "冷" 物 .... 又要乾洗 ....
   等下先.... 一下子無左成千銀去洗衫 ... 心痛C人啦 >.<
   哈哈 大紙袋內有80%以上既... 都係呢間shop 買
   最主要原因是方便, 同埋有好sales 幫我揀, 仲要襯埋 !!
   連k媽咪都成日著我的衫 @@
   最終我就帶埋k媽咪去揀 !!!!!!!

   愛shopping 扮靚都是每個女孩子的成長階段 !! 哈哈

   打完呢篇 .... 簡直想C 
    最開心滿足還是見到的衫好整齊 放得好好 ^^
   >.< 但每次都唔明 ... 好快又會好混亂 

love,
katie
   

   
   
   
   
   

沒有留言:

張貼留言