2010年4月8日 星期四

馬來西亞之檳城 --2008(2日一夜)

dears all,

   話說我的家鄉在泰國, 正確一點講是在泰國南部與馬來西亞接讓的一個小鎮
   因為泰南局勢不穏定, 游擊隊常 "作反" 哈哈, 大家係咪覺得好驚呢
   其實我和k媽咪都好驚, 嗲D當然唔鐘意又唔放心佢個寶貝女返去啦
   但k婆婆2008年是仍在鄉下, 要探佢和2舅父一家
   我地會選擇在南部大府 -- 合艾市坐車經過馬來西亞再入鄉下
   約4個小時啦 
   
   鄉下留待下會再介紹給大家認識吧 
   或者有睇開katie's blog 都有的印象
   因為2009年9月我去左合艾市出席表妹的醫科生畢業禮

   
落船啦
   登 , 登 , 登 !!!!   Penang 檳城 
   其實k媽咪係我好細個兒已帶過我去 哈哈哈
   不過當然無咩印象啦
   今次我地一行5人即興去玩
   在鄉下去檳城只是2個鐘咋 
   
   到檳榔山
   
   今次入廟
   
   有好多觀音
   
   室內暗的
   
   自己都唔記得去左邊到 ..... 又lazy 唔去搵番呢到叫咩地方
   
   
   
   嘩 !! 2008年短頭髮的我 
   
   當日天氣麻麻地 .... 天陰陰 可惡
   
   檳城呢個地方都好特別
   好多馬來亞人都識講中文同埋普通話
   當地人好鐘意睇TVB 節目
   
   好出名的海南雞飯
   好多人排隊等位添 ... 
   我地呢日同一位auntie 一家人食lunch yummy yummy  
   
   抱歉各位 ... 
   無咩資料比到大家 ...
   只係放的相同大家分享下啦 哈哈

love,
katie


   

沒有留言:

張貼留言