2010年4月18日 星期日

與商場戰友bonnie@TST shopping 記

dears all,

   今日忍唔住打多篇blog ! 因為實在太興奮啦  
   星期日bonnie仔約埋我去TST 先睇下wedding 既佈置
   再去睇姐妹裙 哈哈
   基本上睇呢的野, 我地集中既能力都只係一般 .... 所以睇到4點多...
   
   我地2個shopping怪又出動啦 

   哈哈 , bonnie仔既大爺幫我地2個起埋個名 「商場戰友
   果然無錯...... 我地又出動

   

   出動地點 -- K11  
   原來我有好耐無影相啦

 
   呢個商場我只係行過好似1-2次, 今日雖然係星期日但好少人 好好行

   

   呢期既主題係Africa 既動物, 不過又真係要讚下K11既decoration
   都好用$$$$ , 所以整得好靚 ^^

   我地仲享受到 「星級待遇」添
   
   欲知詳情 ----> 看下篇 "katie 購物篇" 

love,
katie



沒有留言:

張貼留言