2010年4月26日 星期一

近日忙的咩 ~~ 工作吧 !

dears all,

    好似好耐都無提起我既工作 @@ 
   上個星期工作開始又進入忙碌期...
    加上要追數.... 交數 .... 簡直係一頭煙 >.,< 放工都是回家休息下 
    坦白講, 我自己以為今年再投到做project , 會熟手的 , 
    但似乎的無形壓力 又開始番黎, 琴晚發夢夢見自己係公司做緊野

    

    今日第二堂掛左條banner ~~ 超級鐘意呢個顏色
    謝謝carlo 幫我design  我自己就覺得好溫馨好和諧既感覺
    當然仲有靚靚既poster 同小單張啦 (唔方便放係呢到 )

    眼見因為口碑佳, 所以都好多人參加, 比左好大信心我
    希望下期再上層樓 !!!!

    黎緊既日子, 返工都忙碌, 仲有好有疊cases 未做完.......
    不過, 返工既日子, 雖然忙, 但好開心  
    大家同事有講有笑 多謝你地係我身邊支持我 
    加上我又唔鐘意講是飛 

love,
katie



沒有留言:

張貼留言