2010年4月7日 星期三

泰國布吉之旅 -- 2008 Apr !

dears all,

   10日holidays 後正式返工 !! 雖然一人做2個人既工作, 但一樣開心
   幾時都係有工作做好一點, 至少起碼整個人都有存在價值
   聲音雖然仍好沙 .... 幸好精神狀況ok 

   5:00pm 放工就回家休息
   回家途中, 又在發白日夢的我 ... 諗緊去邊到旅行好呢
   原來好耐無陽光與海灘 ==" 

   所以返屋企就攞番的DVD 放下2008年21天泰國之旅
 
   咁究竟成21日我去左邊到玩呢
   之唔係最愛的陽光與海灘
   同魚兒玩遊戲 哈哈 
   醒目的我一早就帶備bread 黎餵魚兒
   如果唔係 .... 到先買貴成3倍 (的商人幾識做生意 !)
   
   答案就是其中一站 --> 布吉島5日4夜
   
   4月是泰國的夏天, 好好彩咁多日都好好太陽 曬C人就真
   以上3張相都是在鳥蛋島影的
   
   1日day trip 行程當然緊密啦
   鳥蛋島 --> 海中心浮潛
   
   我當然又唔會執輸啦 ... 跳埋落海游水仔
   舅父仲要不停丟bread....... 嚇C我 ... 的大魚都咬到我添 
   哈哈 心口掛住個 "勇" 字的我, 連救生衣都無著
   點解 ?? 的海水清晰見底... 我沉左都會見到我 哈哈
   最後比K媽咪知道我咁大膽 .... 吵左我好一陣 .....
   
   在PP島的lunch, 當然不好抱太大期望啦 ... 
   不過我都好用心堆砌我碟 "碟頭飯" lunch 
   
   上番船後, 我地會經過有 "桂林" 之稱的山水部份
   仲見到有燕窩洞
   工人搭掤採燕
   
   只看相片, 又點會諗到係布吉呢
   
   很美的風景
   
   跟住我地去埋最後一個小島 -- 迷幻沙灘的拍攝場地
   
   天氣十分之好 .... 曬到皮都剝晒出黎 .....
   
   很愛這張相 特別是天上的雲彩變化
   
   平時我都好少影飛機餐
   之不過果次回程order左素食餐 .. 點知班機係中東飛黎
   唉 ... 佢地食的素餐仲特別 ... 
   但全程我都好驚 
   因為諗多左 ... 成日驚得罪中東人發生爆炸
   自己認真無聊
   
   回家啦 !!

  
   
love,
katie

   
   
   
   


沒有留言:

張貼留言