2010年4月28日 星期三

k精選日式冷麵

dears all,

   k精選日式冷麵

 話說琴日一開櫃仔, 發現我上個星期買既式冷麵比人開左... 
仲要得番一串添 !  

原來除左少爺仔係小小偷之外, k爸爸都將佢變成湯
當我話比佢知係式冷麵果陣, k爸爸話唔怪之得好似怪怪地啦
(有無咁誇張呀 ....... ) 我唔講佢又點會覺得哦 .... >.,<

anyways , 得番一串都整埋佢啦 

 

比少爺仔發現左... ...........................
結果, 我只係可以獲分配一細碗 !!
k媽咪買左日本蟹柳, 好好味呀
不過見佢又食得咁C滋味 , 由佢啦, 佢把口就係咁嫁啦,
唔食唔食咁, 最後咪又係食晒囉
咁k都好開心既 


 太難揀啦, 又想點豉油, 又好like野味既芝麻醬
結果我2樣都有食呀 ^^
下次要再大量入定的貨 --> 唔同既
哈哈

love,
katie



沒有留言:

張貼留言