2010年4月30日 星期五

k精選榨菜肉絲上海麵

dears all,

    k精選榨菜肉絲上海麵

話唔整唔整, 訓多幾個字先起身返工, 但近日或者因為工作壓力大
發夢都多係自己係公司做緊野或者夢見老細 ....
所以慣左早起既我, 7:00am 都起左身... 咪去開爐整早晨比少爺仔

見雪櫃有的咩就整埋, 見到的大白菜好靚, 放多2條去煲埋

有點題外話 : 話說前幾日去ST , 係巴士站見人流好旺既地方派
「濃湯寶-- 免費」

我都唔執輸啦, 排埋一份, 哈哈
所以今日個湯底係開濃湯寶 !!!!!!


抄香的豬肉絲同榨菜, 埋埋個獻汁, 正呀


少爺仔果碗當然個分量比我大好多啦 哈哈
實在太好味啦, 個肉汁好濃
我仲要好好心機咁排到碗料好整齊添 

終於到weekend la , 10萬個期待, 唔知點解呢個week 好攰
或者訓得唔好, 又成日寄掛住的工作, 唉 ........
搞到最近個精神同埋心情指數都下降左 .....................
+上我最怕既春天, 成日擔心又復發食藥 ~~~

love,
katie




沒有留言:

張貼留言