2010年5月24日 星期一

報平安

dears all,

      唉.... 泰國局勢總算叫做穏定一點 ...... @@
      記得上星期四一早, 寶寶打比我.... 話central world 燒到倒塌...
      我大叫一下 .... 即刻開yahoo..... 

      驚C我.... 張相好似911 咁可怕.... 好擔心 好心痛 @@
      因為如果比強攻打就話無野講,
      但好痛心自己人打自己人 , 點解可以咁殘忍 , 
      好似混戰咁

      我即刻打比k媽咪, 再打長途電話比3舅父, 極之擔心我的家人
      3舅父同婆婆住係市郊都無咁驚, 
      但姨媽住正唐人街, 仲要距離central world 只需15分鐘車程
      
      幸好, 所有家人朋友仔同relative 都好平安 !!!!

      始終叫做半個家, +上central world plaza 係我必去浦點 ...
      見到一個熟悉既地方比人放火燒到無左 ... 覺得好scared 

      話晒我今年年頭先行完, 仲要連續行左3日 ........
      仲要第一次試頂樓間餐廰酒吧 ~~~~

      

      今日再睇番呢張相~~~
      真係要嘆一口氣

      不論人與事 , 要好好記住同把握最美好的時刻
      
      最近局勢亂成咁 , 本來想同寶寶去梅梅群島玩.... 
      睇黎要再等下先

      我懷念的是婆婆和家人 ( 想起不禁落淚....... ^^" )

      在公公離開我們時, 雖傷心, 但無憾... 只有懷念
      因為在公公臨離開我們前, U grad 後我同寶寶n k媽咪返過鄉下

      還記得公公未中風前, 中五果年我放會考前一個人過去
      公公見我鐘意食叉燒包, 係咁話好好味 (事實上真係好好味!)
      第二日落好大雨, 我訓到好晏, 落樓見公公半濕咁攞拿雨傘返黎
      手攞住一袋叉燒包 , 叫我食早餐.........

      (此場景印象之深.... 至今仍未忘記那份感覺 ~~ )

      公公, 你好嗎 ! 
      知道你臨離開我們的3年卧床的日子很痛苦
      希望你在樂土上, 過著簡單自在生活

      永遠懷念你的孫女

love,
katie 


      



沒有留言:

張貼留言