2010年5月21日 星期五

與最愛的寶寶2010下水禮之首站半月灣

dears all,


      嘩哈哈 ~~ 今日holiday 一日, 本來都有諗過入長洲
      不過上上年都睇過 .... 所以放棄最愛既平安包
      
      今日既節目係期待已久+呢幾日望天打掛既海灘之旅 !!!

   ----> 西貢半月灣

    認識katie既朋友仔都知道我係 陽光與海灘既熱血分子

     由中學年代已開始係西貢+半月灣出沒 (夏天)

      可以試過每星期唔入西貢唔心熄... 準備落雨都照入去既游水分子

     好難得今日天公做美 唔太熱 唔太曬 

  謝謝朋友仔carlolo 車埋我同寶寶入西貢 , 

  我地當然識do 啦, 我們請客之 泰國菜 !!!
    (既然最近又返唔到去泰國 ,,, 唯有食下泰國菜止住癮先 ~~

      

      呢間我都係第一次食, 果然無介紹錯呀 , 好有泰國feel
      我呢個儍妹又走去同人地講下2句泰文 ......

      每次都唔少得既沙嗲串燒 yummy yummy 

      

      唔係太食得辣既我 , 都好難抵得住呢個好creamy 既青咖喱 !!

      

      再黎既係每次唔少得既泰式乾抄河 ~~
      呢個係我每次返泰國必食既 ^^

      我只係食半成飽 ... 因為我今日目的係要游水 !!!!  
      
      
      

      好lucky 唔係好多人, 仲有好多可愛的外國小朋友仔玩水 ^^

     先熱身, 一口氣游出浮台 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     游游水後上岸, 我同寶寶一齊午小睡 ~~ 舒服到暈左

     最愛悠閒生活 ~~~

     

     嘩的水真係好清 ...
     亦都係呢個原因, 令summer time , 我常去既地方
     哈哈 , 為左去游水 , 從前愛請半天holiday 入去(平日) 
     

     

     lazy 無帶浮床 , 因為2個人好麻煩...
     所以今次買左呢個$25 既浮棒 

     買野時同老闆既對話 :

     k :「唉呀 ... 咁大支 ... 有我咁高 .... 好煩姐 ... (對寶寶講 ... ) 咁點算好 .. 」

 老闆 :「唔係嫁, 好方便 ... 你可以咁樣整細佢 ... (如上圖) 」

   k :「又係哦 , 咁幾好呀 」

     k(對寶寶講) ;「咁去搭飛機點好呢 ... 寄艙ok咩.... 」

     寶寶 :「黎緊試下囉 !!! 」

     嘩哈哈  

    下一站既陽光與海灘是 ............... (買個關子)
 

      睇左一陣書仔後 .... 一齊回家luuuuuuuuu


     後記 :

     雖然只係游左2個圈 .... 但唔知點解好攰咁 ..... >.,< 

     今朝一早仲要焗左朱古力鬆餅 ( recipe 明天upload )

     寶寶n carlolo 都話yummy yummy ^^

     
love,
katie



沒有留言:

張貼留言