2010年5月12日 星期三

半成功的k蛋撻

dears all,

     半成功的k蛋撻

     

     又係呢個用掍仔整皮出現難度 !!!
     哈哈 ,  雖然整得唔靚仔 .... @@
     但個皮既味道okok !!!!!!   
     反而個蛋水就麻麻地, 我要再努力研究下先得 ~~  

     

     k的劣作......   sorry ....... 哧親大家 @@  

     難得我仲放出黎比大家睇 ..........  嘩哈哈

     最難得係k爸爸都幫我食左2個 !!!!!!!!!

     k爸爸:「都好好味呀, 拍得住街買 .... 你第一次整都有個蛋撻樣
                  算係咁嫁啦 ! 起碼唔會入唔到口呀 ! 好味 !」

     k(心諗) :「唉... 好唔好味, 我梗係知啦 @@」

     因為我係接受到失敗, 再得失敗中學習 !!

     下次就可以做得更加好呢 

love,
katie


     

沒有留言:

張貼留言