2010年5月9日 星期日

happy friday 自己放假一天 !!

dears all,

   好一個happy friday 假一天, 中午接k媽咪放工去睇戲仔
   點解我要放自己一日   ????? 
   因為最近返工忙, +上可能潛意色內壓力好大
   想逃避一下..... ~~~
   工作狂既我, 因為星期四搏晒老命咁做
   但仍難逃未完成 ................... 

   , 講得遠左添 @@
   anyway, 我係鐘意工作既 ^^

   
   睇完戲後, 一早已打算食板前壽司 
   點知商場又新開元氣, 我地又唔執輸 --> 試新野 

   

   好耐無食過元氣, 好似多左的新野 ^^


   

   
   總括黎講, 都好抵食 !!! 埋單都係百多元 


   印象中, 我好似自病後都未過壽司啦, 所以寧舍覺得好味 ^^


love,
katie




  • 留言者: katie
  • Email: mo_mo0301@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-05-10 20:57:00
其實板前都係睇下邊間 有時好味.... 有時都好一般 ..... k





  • 留言者: 成日都好鬼happy 既Mrs.T
  • Email: veronicams_tsim@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-05-10 04:10:00
壽司我最鍾意食元氣! 試過食一次板前......哇~ 難食到吖!!!!!!!! 但好多網友都話板前好食.......
 
 

沒有留言:

張貼留言