2010年5月9日 星期日

忍唔住又再買新寵兒回家玩 ~~~

dears all,

   實在忍唔住啦, 同k媽咪行街街, 又係行家品部 ..... 

   出事啦 ~~~

   

   發現最搞笑係上圖既新寵係唔同地方買既 @@
   好明顯係我地2母女不停咁行唔同鋪頭既家品 

 呢個shopping mall 無我買開衫仔既shop , 所以唯一可以行就係家品同食野!

   話說上次玩完唧cream花後, 好lowB咁丟左一個 
   激C我啦,   
   所以條氣唔順咁又買多幾個
   哈哈 , 謝謝k媽咪比錢埋單 ^^
   
   當我鐘意玩一樣野果陣就會好投入, 
   例如好似買衫同化妝品一樣, 買到好多有得替換我先會收手
   以上既新寵都一樣啦 嘩哈哈
   要買到7788 我先心息 ^^^^^^^^

   我仲買左3本整cake 既書添 !!!!!!!!!!  

love,
katie




  • 留言者: sa之廚房
  • Email: sasagirl662@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-05-09 23:26:00
(Empty)

沒有留言:

張貼留言