2010年5月11日 星期二

下雨天的日子, 很討厭~~

dears all,

      個天又同我玩遊戲 ~~
      早前無聲無聲咁落勁大雨 .... 點知我個日著左對平底涼鞋仔 ~~
     
      大家都估到我會點啦 
      對鞋我好鐘意... 唉 .....

      琴日, 天文台又話落雨 @@
      襯朝早係ST做完野, lunch 又襯有15mins 會車未黎接我走
      趕去citi super 買對cross 鞋仔  
      只係用左9秒9既速度買, 唔使諗買對babe pink ^^

      
      
      返到屋企, 睇天氣報告, 見到個天氣先生被電電到見骨 @@
      心諗: 「今次無C啦 !! 」

    點知 ........... 今日出街home visit 都無落雨 @@
      唉, 著住返屋企, 比k媽咪笑我 ...............
      因為 ....

      因為我個look 好唔襯對鞋仔  

love,
katie



      

沒有留言:

張貼留言