2010年5月23日 星期日

我的從台灣來的小手信

dears all,


     謝謝cindy 媽媽(katie的好同事, 亦都係潮媽媽, 2個仔仔之媽媽)
     剛陪丈夫出trip 到台灣送給我的手信 

     

    我同cindy 好老友, 成日講化妝扮靚 
    我仲比左好多shu uemura make up remove n lotion 去旅行試下
    但其實cindy 早於出發前幾日去買左一堆化妝品

    一段好搞笑既女人對話

    事緣cindy 話只買防曬底霜..... 所以只係問我攞mobile no. 入積分去我個到

    k :「哈哈.. 話唔定你自己都買到爆左入會仲換埋禮品呢」

  c :「邊到會呀 ..... 我只係買一至2樣野... 」

  點知第2日回公司 .....

    c :「katie, 我買左$3xxx 幾..... 仲換埋禮品添 ! 」

  k :「哈哈, 我都話啦 !!! 我比的tester 你去試, 又方便又好用 ! 」

    *****************

    講得太遠添 ... >.,<

    因為cindy 知道我最近玩整餅 ~~ 佢又會去誠品書店入貨
    所以專登幫我問sale 有關整包包既台灣書 ^^
    我早前同c提及過有關湯種整包
    結果買左本我覺得幾ok 既有圖畫包包書 !!!!!!!!

  其實早前我係商務書店打書釘果陣, 都睇中左一本包包既台灣書 ~~
    又要入貨先 !!

    **********************

     

  呢本係早前買 U 雜誌 +$15 換既書 !!!

    都ok 呀, 我都有時跟住整 ^^

love,
katie



    

沒有留言:

張貼留言