2010年5月30日 星期日

忙碌的一星期.... 都要shop下ing ~~

dears all,

     無錯 ~~~ 已經有好幾日無打blog 仔 ~~
     呢個week 返工有的攰 .... 所以無咩力整餅開爐 ~~
     大家都追問我幾時有得食 ... ==" 

     最大鑊係 ------> 今個星期都會好忙呀 ~~ 
     忙工作 .... 忙整埋將去旅行既野 ......
     我會盡力抽時間出黎還債比大家 !!!

     剛過去既星期有3日都陪住寶寶  
   希望有我係你身邊 , 可減輕少許傷痛吧 !!

     琴晚@中環
     忍住無行名店 , 因為好大雨 ...... @@
     去掃平野後 , 食我同寶寶既飯堂 @ 翠華 
     好滿足既奶油豬仔包 + ice 奶茶 ! 

     

     坦白講 , 我都好似係第2次可以係H&M 買到野 ........
     但為左買平價既 sun & beach 既accessory .... 入一轉啦 ~~

     唉 , 我呢個童裝身型 (只是身高似中童 既小肥妹仔 )
     比寶寶帶我去3/F 既中童裝 , 但竟然比我買到條黑色裙 哈哈
     好野 , 平到唔信 $ 179 哈哈
     好耐好耐無買過咁平既裙仔 ~~~~~

     好啦 , 呢條可以有幸被揀中去旅行 !!!!
     後方既波點係寶寶既 ~~

     the next station is .............


          陽光與海灘 

love,
katie 
 
    
     


  • 留言者: Ma
  • Email: cutefishybb@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2010-06-04 01:44:00
我去H&M每次都係得個睇字... 都係買唔到衫... 原來可以去try童裝部.... wakakakakaka

沒有留言:

張貼留言