2013年11月5日 星期二

粟米肉碎碟頭飯 (附食譜)

懶洋洋在家中好好休息一下 本來想來個大午睡。。。點知早上10點多好眼訓(今早8點起身一次)。。結果訓到1點左右 哈哈 梳洗後就去街市買餸煲愛心靚湯 呵呵 再煮個碟頭飯就快靚正呢

雖然已沒有咳了 但把聲「文文地」我估計我是個病底未清得晒@.@ 唯有多點休息 希望過幾日會好一點呢

粟米肉碎碟頭飯

雖然只是簡單、我至愛的粟米 但換上可愛的LC 食慾也大增呢 哈哈 這個簡單餸被朋友喻為「小朋友餸」無他的。。因為粟米總給人們為小朋友仔的食品 呵呵 也好吧 有小朋友的網友們可以考慮多煮這個 有鮮粟米(我堅持只會用新鮮粟米的)、紅蘿蔔和豬肉碎(我堅持自己剁) 營養豐富又健康呢

做法 *****
1. 鮮粟米條隔水蒸熟切粒、紅蘿蔔切簿片備用
2. 剁碎豬肉、以鹽麴、生抽、糖、胡椒粉等醃1小時備用
3. 燒熱油鑊,中大火爆香蒜蓉,炒肉碎至8成熟,加入紅蘿蔔片快炒,最後加入粟米粒,倒1湯匙水、1茶匙蠔油及少許糖調味即成

溫馨小貼士 *****
1. 先烚熟粟米後再煮,粟米淋一點,加上烚時已熟透,最後快炒即可
2. 若想紅蘿蔔淋一點,也可先將紅蘿蔔氽水

買了3條粟米 其中一條給我作為今天的下午茶 「牛油粟米粒粒」好味又健康






沒有留言:

張貼留言