2013年11月14日 星期四

日式蕃茄薯仔紅蘿蔔甜咖喱伴香煎雞扒碟頭飯 (附食譜)

今天天天好番好多 至少沒有下雨吧 (哈哈) 是日食了栗子蛋糕 又飲了茶 兩樣也不錯呢 雖然我不太愛蛋糕 但一件半件也ok的 呵呵~~ 甜品我還是愛傳統的中式糖水呢 所以今晚剛剛飲了一碗蕃薯糖水 飽飽了 大滿足的一天 天氣凍了 總是想食多點 飽肚點 很實在呢

日式蕃茄薯仔紅蘿蔔甜咖喱伴香煎雞扒碟頭飯 

碟頭飯看似平平無奇 但我總愛用不同型狀的模盛飯 哈 今次是星星型 可愛呢 ~ 發現家中LC可以一set 的只有橙色 哈哈 很艷麗呢 見很多網友愛日本風的粉紅及粉監 很美 但看歐美的LC 多以深色為主 風格不同 我咩色都覺得靚靚呢 哈哈 不過沒有瘋狂入貨 我財才有限呢

最愛七彩的食材 很健康呢 今次加了西芹、蕃茄 美味

煮了一大鍋 很美味呢^^ 襯熱食就最開心吧

做法 *****
1. 紅蘿蔔、薯仔去皮切中件,蕃茄切件去籽、西芹洗淨去「衣」切粒,洋蔥切片
2. 燒熱油鑊,快炒洋蔥至軟身,先上碟,再加入紅蘿蔔、薯仔快炒加水關蓋焗煮10分鐘至軟身,(期間可加水),再加入西芹、蕃茄中大火快炒至軟身,加入日式咖喱磚3粒細火煮至溶,期間分3-4次加入牛奶攪均,中火加熱不停炒,再加分3-4次加入一碗水,調教自己喜歡的濃度
3. 雞扒以鹽麴、生抽、胡椒粉、糖等醃1小時
4. 燒熱油鑊,中火煎香雞扒兩邊,厚身雞扒可加少許水關蓋焗煮至熟透,鋪上咖喱上即成

溫馨小貼士 ******
1. 紅蘿蔔及薯仔較硬身,需要焗煮8-10分鐘至軟身才加其他材料
2. 加牛奶煮咖喱較香滑

今天食了美心的栗子蛋糕^^

我也食了2件呢 哈哈 有脆脆卜卜粒粒 口感很好呢 呵呵~~





沒有留言:

張貼留言