2013年11月20日 星期三

九龍一天遊。油麻地+旺角+深水埗 (20/11/2013)

今早訓到9時多 好好訓哦 呵呵 訓醒就是忙碌又充實的一天呢 ! 跑到九龍去 先油麻地買魚魚模 再到旺角取相機 再到深水埗見見從法國回來的朋友仔 最後買了一大堆野回家 累累 幸好也小睡一會叉叉電 又得媽媽愛心燉肉汁!!! (幸福)

九龍一天遊。油麻地+旺角+深水埗

在朗豪坊上的九龍風景 香港很美呢^^

在油麻地i love cake買了禮物袋 再到隔鄰買魚魚模 因為之後新年有用呢 加上法國妹朋友仔也想整 下星期回法國 所以買了一set 送給她 新年可以齊齊整啦 哈哈

yo yo yo整番好部防水相機呢 ^^ $700維修費 我今次會好好錫住你^^

周圍也被聖誕氣氛包圍著呢 !! 好開心呀

坐2個站地鐵就到深水埗 很方便呢 很耐也沒有到過西九龍中心 無咩行 但就朋友看病 地點不重要呢 最重要是大家可以見見面 很難得呢 

求其找間餐廳食 也忘記了名字 也不錯呢 重點是很平 有餐湯+包+餐飲+一個意粉也是$4X !!! 味道也不錯呢 ^^ 

謝謝你送我的紫色甲油 是意大利品牌 我會塗手指甲呢 呵呵 話說這位朋友仔是香港女仔 嫁到法國 說得一口流俐的法國 笑容甜美 很親切 是一個可人兒吧^^ 我們雖然只是朋友介紹 上次在法國才認識 但我們常在Fb 傾計 談談廚藝 就是這樣子感情進了一大步 期待下次在法國見見呢 !!! ^^

既然出左來 在深水埗買平野先 ! 

很平呢 樣樣也只是$5-15 !!! 

我買了聖誕帽 $5 太抵啦!!!!! 很有聖誕氣氛呢 呵呵 

再到公和食我至愛的豆腐花!!!

哈哈 三點三準時下午茶的我 !

本來也想放棄排隊買樹記 但我下月又不在香港。。好想食多幾次腐竹呀 雖知我最怕是排隊 看我不排LC隊就知啦 哈 。。。有約20人在排隊 排了三個鋪位 看情況也不錯 大家也很靜排 我就排啦 !!

邊排邊想想買什麽

看我買了很多呢。。。鳴鳴。。但最後阿姐攞漏左我愛的響鈴>.< " (淚眼中)

我的戰利品 $95 

素鴨也很好味 但沒有貨了。。。。上方的是腐皮碎 煲我至愛腐竹蛋薏米糖水

還有腐皮 支竹等 。。也買了鮮腐竹 

熱呼呼的公和豆漿 好味

還有媽媽為我準備的燉肉汁 今次是契媽教的方法。。因為契媽也敎我契家姐燉 因為契家姐正陀BB 要補元氣^^


沒有留言:

張貼留言