2009年10月10日 星期六

忙完一星期!終於到weekend啦 !!

dears all,

< >

   上回講到腸胃痛到抽筋.... 在表妹的醫院影相至一半
   已經開始嘔 .. ==" 最後由姨媽 婆婆 吉林舅父揸車送我去私家醫院
   這間私家醫院 其實katie上年都有來過 只是探大伯公時
   算得上好貴 有信心的保証 ... 
   其實只係自己無耐性等公家醫院 加上好擔心的質數
   在香港都唔去公立醫院
   打了針 睡一睡 好似好一點先離開醫院
   但回到酒店 .... 似乎好似無咩好轉 好痛真係
   比起7月在仁安時 仲要痛多十萬8千倍 .... 
   好擔心 即刻打比保險哥哥 因為想入醫院訓一晚 ... 
   坦白講 果一刻真的痛到哭了出來 ..... 
   好想有人陪係自己身邊 其實每次入醫院 或去睇醫生
   都好想有人陪住自己
   算一算手指 自7月開始已經不停食藥
   想快一點好番呢

   翌日的精神好似好一點 個肚仔好似只有一陣一陣痛咁
   我當然唔會放過呢個機會外出走走啦 哈哈

 

 唉 無化妝的我 .... 好病咁
   好搞笑 本來係自己嚷住去玩 fish spa .... 
   但最後竟然見到一條條的魚仔好嘔心
 放棄無玩 哈哈
   但婆婆玩得好開心 婆婆仲話玩完真係有功效添呢
 對腳好似無咁痺哦 ~~~~~~

 
   
   謝謝jackie 的介紹 
   一嘗到曼谷的文華東方酒店的high tea !!! 
 環境相當之一流 !! 正呀 !!
   雖然我個肚仲有點不舒服 但都頂硬上 食左好多

 

 精緻的英式下午茶 !! 
 睇落個分量好似好少咁
 但其實好飽肚 .... 我同姨媽都無食lunch 
   都食唔晒 ...... 

    

    每人一壼花茶 ! 
    

    已經完成最下一層啦 開始進軍中間的甜品
 
    

 katie & 姨媽!!
 
   
   我地連toilet 都唔放過 
 只係因為有靚靚的白花 !! 
 不過其實個個遊客都係咁影 有台灣女仔&香港女仔
   
 
 
love,
katie 

 

沒有留言:

張貼留言