2009年10月12日 星期一

泰國之旅day 6 !!

dears all,

    唉!! 一連7天的泰國之旅又到左最後一天 !! 
    今日的目標是  "高速購物"
    一早由舅父陪我坐的士去central world plaza 
    其實係屋企去好快 坐的士都只不過是20分鐘左右
  加上去左咁多次都認得的路 ..... 
    哈哈 舅父覺得危險哦 又唔放心 ^^
  其實我想講我年紀都唔細啦  ~~~~~~~~
  或者在長輩心目中 我們永遠也是長不大的
    舅父送我到後turn around back home 照顧婆婆
    雖然個肚仔都係有點點的痛.... 
    但無辨法啦 要幫朋友仔買野 自己都要shopping
    最後還是買了2條海灘feel的裙仔 
    雖然有點貴... 因為........ 最後還是買了
    其實每次到Bangkok 都好似唔夠時間shopping咁
    究竟我在做什麽呢 下次都要好好計劃下先得啦
  最近迷上買靚靚睡衣 ..... 一買就買了4套呢 ....... @@
    從前的我 迷上買泳衣 至今其實都仍是
    不過今次好忍手 其實都試左一套
  但買完番黎香港都秋涼 無機會著..... 
    另一個原因是 我無時間去揀泳衣 ... =="

  

    只是急急地shopping 左3個小時
  完全進入急促的狀態
    有點點肚餓.... 點點口渴..... 
    唉 最lowB 是買野用晒的$$$ 
    
    

    令我可以"清袋"的地方就是上述的地方
    真的想講...... 有無搞錯 ..... 點解可以多人成咁.... 
  其實有一刻諗住放棄 ...... 因為我已經攞住好重既東西
    有無舅父幫下手
  一入去 即刻走出黎
    因為的人好誇張 好似唔使$$$$$$$$$ 咁買
    唉 ~~~
    但因為要買手信比朋友 .... 
    所以都係死死氣走入去
    但最終我都無係呢到買野比自己

 

   終於等到舅父&婆婆來到急促食一點點
   不過最可惜是今次無時間入去我至愛的supermarket ~~~ 
 唉 真的有點失望
   超級鐘意 這個超市 好配合港人需要的貨品
   我可以在這裹行好耐耐 ^^
   希望下次可以行耐一點
   好想同朋友去泰國呀 !! 特別是同自己鐘意的人
   因為好想同至愛分享我愛享受的生活 
   &認識我的家人
   或許是受媽咪的影響
   我好重視家庭關係 
   而泰國人的傳統上也很重視親情
   即使他們沒有$$ 往時的生活環境又唔好
   但你們一樣快樂  是金錢買不到的溫暖與滿足
   或者我們追求的也何嘗不是這些嗎
   另一個原因是我爸爸在香港的親人不多
   數埋都唔夠10人 ....... ==" 
 所以每次我番泰國都好有溫暖 n 家的感覺
   我愛我的家人
   可愛的婆婆、管事的姨媽、同我最夾的三舅父、領導型的四舅父
   無黎正經的五舅父、終日飲酒的二舅父、較少聯絡的細舅父(給別人養的)
   1個表哥、2個表弟 (其中一個可惜地3個月前因病在公園上吊自殺.. 
   只一個表弟自出世就失明) 、4個表妹
   這就是我愛的家人
   與你們相處的每一個時光 每一分每一秒都是最美好 最值得珍惜的
   
   感謝去年三舅父陪我 陪足20日
   我們回泰南 去布吉游水玩 再返曼谷 
   

   

  4:00 入去ocean world 玩 第一次同婆婆入去
  婆婆好開心 好似大細路咁 
  其實我都入過去啦 舅父仲問我點解又要去 ??? 
  
  好彩有入去玩 多左好多野 好興奮 加上唔係好多人
  
   

 好忙地玩 ... 所以影左好少相
   最興奮係可以同企"我" 仔玩
 那段精彩的movie 相熟的朋友都該是睇過了
 
   

   與婆婆的合照
 排排坐睇大玻離下的魚魚
   好鐘意入水族館玩
   下次目標 想親親海豚 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
 可惜未有機會去Cairn 好想好想去

 晚上也是我的至愛 GOLD MK 火煱店
 哈哈 每年必食之一 !! 反而係香港好少打邊爐 ... 
 大力推介給大家一試
   在M donald 隔黎 好容易搵

   

   都是因為自己的腸胃作怪 ... 所以這晚的餸較清淡 .... 

   

   同婆婆每人食少少綠色noodle 又是每次必食的 !! 
   
to be continue la !!

love,
katie



 
 
   
   

   

沒有留言:

張貼留言