2009年10月14日 星期三

簡單快樂

dears all,

   最近真的開心左好多 !!! 個感覺覺得回到從前的自己
   臉上的笑容也很發自內心 哈哈
 好小事都可以好開心 ~~ 太lowB
   雖然上年失戀是很痛 但我相信我可以再一次捉緊幸福 ^^
   希望快樂可以不斷繼續 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

 媽咪爸爸聽日一早就飛去玩啦 !!
   又要展開6日缺糧的狀態 ~~~~~~~~~~~~~~~~
   不生火 不煮食的生活

   

 上星期的戰利品
   好鐘意剛買的3件新貨
   好靚靚  ,, 不過最後買的一件買得好急 ...

   

   lavender 產品 !! 
   不過自己都係覺得個味道唔夾我
   因為塗係自己身上個味last 得好短 ....
   所以都係用番我的最愛 "spider lily" 

 今日第一次試開支票交咭數 !!!  
   唉 .... 我真係覺得文員工作好利害 ..... 佩服 !!
   都唔明白點解自己對數字的敏感度咁低 !!
   仲係銀行試用網上理財處理一點事  ~~

love,
katie


   
   
   
   

沒有留言:

張貼留言