2009年10月18日 星期日

Dearest Janice ~ my best friend !!

dears you,

   katie n janice 前日一起+埋細佬渡過一個簡單舒服又開心的一個overnight !

 
   我們一起 :
   當然是頭炮為你煮的晚餐精選 (發現我兩次下廚都是煮給你食的 !!)
   ****

   
   南瓜粟米湯 (真材實料 !!)
   香蒜抄意粉
   抄蜆菜 (supermarket 姐姐推介)

   

   玩玩電腦、試下衫仔、聽下歌都唔知點解可以咁夜了
   睡在床上傾計........ 傾到我們一起不知不覺間熟睡了 .......... ^^
   翌日一早起床返工 ..... =="

   感覺就是那麽奇妙
   與你一起交談是最舒服的 我們可以咩都講一餐
   最重要是大家對好多事情的看法也很一致
   大家都願意為大家去付出 是同一步速 位置的
   或許好朋友就是這樣 盡在不言中
   每一次分別時的擁抱也是美好的

   由我們相識至你準備結婚
   將會展開一生另一精采 幸福的新一頁
   是一件多麽美好的事情
   從前我們每一個約會 每一個片段也是最美好的
   衷心祝福janice n kenneth

   執子之手 與子偕老 幸福快樂

  我們下一次見見該是11月或者會是你結婚當天了
    期待著你的婚禮 8/11/2009 big day !!

   


    yesterday 放工後到沙田買了一點禮物
    準備迎接halloween hahaahahaaaaaaaaa
    但其實halloween果日晩上回程香港 .... =="
    所以無得玩 但為了感受下halloween 氣氛也買下一點朱古力 ^^
    過去兩年都入去迪士尼玩
    但今年無呢個動力 .... 或者我真係入得太多
    唉 ..... 下星期katie個annual pass 就到期
    又開始心大心細咁 .... 唔知續唔續好呢
    但又無人陪我入去玩  ==.
    成日諗如果突然有朋友叫我入去 無pass 要比3XX幾 又好似唔抵咁
    講遠左添 .....
    晚上新朋友們一行11人入去流浮山食海鮮 !! 
    果然是食力無限 .... 叫左好多海鮮
    後再出九龍城食糖水 !!! 
    兩位司機朋友真係辛苦晒
    好高興認識你們
    是一個特別又開心的一個晩上

    唉 另一個無聊又少煩腦事就係...... 
    聖誕節唔知去邊到旅行好 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    已經攞左annual leave 啦 ~~ 
    由23/12開始放 .... 4/1/2010 返工
    放12天
    唉 最慘係無人陪我去旅行
    真係好可憐  
    首先 ... 無人有咁多holiday 
    期次 ... christmas 係一個超級high season 
    再者 ... 去邊到玩都好貴
    最後 ... 當然是個個都係男朋友去玩 一對對
    ..........................
    因為其實我都未試過咁high season 去旅行
    好想 好想 好想 好想
    去旅行過christmas n HAPPY NEW YEAR !!!!
    呢排同朋友常講happy new year 2010
    我最想既地方係
    1/. sydney (因為是最早踏入新一年的國家 正!)
    2/. new york time square (因為個氣氛超正 好有時代感)
    3/. london eye (因為好浪漫 !)

    真係唔知幾時先可以實現到 .... 
    好想 好想今年可以實現到一個 ..... 唉 ... 好似好難咁 
  貪心的katie ... 最想就係有個人陪我過啦 哈哈

  唔點點解放唔到相片
    等陣再試下先得
    都唔明白點解呢個blog 咁唔穏定呢 激死人啦

love,
katie 

    

    
  


   


  • 留言者: Janice
  • Email: jancww@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2009-10-18 23:24:00
My Dearest Katie,
好多謝你為我準備的豐富晚餐, 好好食! 讓我有很幸福的感覺! 能夠有你這一位好朋友,真的很幸運同幸福! 更多謝你為我準備婚前難忘的一夜! 你真的是一個很細心體貼同可愛的女孩! 放心啦! 你很快就會找到一個很愛你和錫你的人!到時記得第一時間話我知呀! 仲有其他肉麻野就等我親口同你講啦! ^-^
Love,
Janice

沒有留言:

張貼留言