2009年10月19日 星期一

一份精緻的禮物 !!

dears all,

   呢幾日都係好好攰呀 .... 完完全全係無休息過 ..... 
   屋企因為媽咪爸爸去旅行 .... 好似戰場般混亂 ...... =="
   唉 .... 聽日回家就要立即執屋 .... 等媽咪番黎 哈哈
   其實katie平時唔係咁既 .... 只不過是我最近太忙啦 !!!!

   琴晚相約契姐甜品 大家互相交換手信
   真係好開心 收到一份很驚喜又sweet既北海道小樽手信
   個個moment 真係好感動 因為是一個angel decoration 音樂
   最重要是我最愛的音樂 "天空之城" music !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
   立即令我聮想起浪漫的北海道

 

 要謝謝細佬幫小小angel 拍下最動人的照片
 好鐘意呢個相片效果
   因為katie好鐘意影相時 影埋一邊 感覺好正呀

 

 angel 捉緊的是一個 "心" 
 很美的 !!! 
   我自己都好鐘意心型物件
   我平時戴開的鏈好似全部都是心型 哈哈
   
 

 還有的當然是白之戀人朱古力啦  ^^

 下午其實約左好朋友阿雯去旺角
 好少去呢個地方 只因有一樣野要辦 
   好輕鬆咁食完個長長的tea time 後 ..... 買完野就回家
 在巴士狠狠地熟睡了 ==.

 

 這是我新買的可人兒 好cute ~~
   其實我係睇中左5mL的mini 版香水
 當然買大先送細啦
 好開心 sales 送我2個mini 版 哈哈
 開始迷上香水的我 .....

 呢幾日食多左朱古力 慘啦 
   是開心的表現 **************

   咩都未執 已眼訓啦各位


love,
katie 


沒有留言:

張貼留言